Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
. QuirA schreef:nee hahaha a-pony mogen niet bij de paarden startten, alleen een e-pony...
Nu is het hoogste wat je met een a en/of b pony kan startten L2, M niet ze kan altijd getraind zijn op dat nivo...
QuirA
melmzs schreef:met een d pony of e pony, mag je bij de paarden starten maar kleiner niet (bel de knhs maaar als je het niet geloofd). verder kan je met een a en b pony alleen maar tot het l2 rijden (nu, ik weet niet hoe het vroeger was).
verder lijkt het me sterk een shet op m nivo, dus ik denk dat het overdreven is.
melmzs schreef:met een d pony of e pony, mag je bij de paarden starten maar kleiner niet (bel de knhs maaar als je het niet geloofd). verder kan je met een a en b pony alleen maar tot het l2 rijden (nu, ik weet niet hoe het vroeger was).
verder lijkt het me sterk een shet op m nivo, dus ik denk dat het overdreven is.
, je mag met alle maten pony's bij de paarden rijden. En je kunt inderdaad nu slechts tot de L2 met een a/b pony (tenzij je ze bij de paarden uitbrengt). Hoe het vroeger zat weet ik niet, maar Neonlight heeft het netjes uitgelegd. En je kunt natuurlijk altijd de prestaties van de pony opvragen bij de KNHS.
vreselijke handelaars heb je toch!