Iemand afstamming van el rosso

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kingstons

Iemand afstamming van el rosso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 20:05

Ik ben benieuwd of er mensen zijn met een paard met de afstamming van el rosso, wil graag weten wat ze rijden, dressuur,springen, cross, samengesteld oid. Maar het allerliefste wil ik weten wat voor soort karakter het paard heeft.

Ik heb een afstamming kingston x el rosso.

Mijn paard heeft een dominant karakter, althans daar gaan wij al 2.5jr. van uit, maar nu hoorde ik dat kingston een superlief karakter heeft en ik ben dus benieuwd of mijn paard het dus vd andere kant heeft of dat hij misschien toch niet goed in zijn vel zit en hij gewoon al een paar jaar pijn heeft (zie andere topics)

Dus heb je een el rosso of ken je iemand met de afstamming van el rosso, ik hoor het graag.

Ils_K

Re: Iemand afstamming van el rosso

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 13:28

ik ken een el rosso merrie, wordt nu alleen nog maar gebruikt voor de fok maar daarvoor zat ze in de sport. ik geloof dat dat meisje er m2 dressuur mee is geworden. ze kon ook goed springen, en buiten in het bos was die aardig heet.

het karakter is geweldig!! zo lief, aanhankelijk en eigenlijk verder super braaf, ze kroop er onder door enz. en de veulens zijn ook geweldig die ze heeft

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 14:03

Bij ons op stal staat een El Rosso x Zeus stermerrie. Het is een hele lieve merrie die goed kan lopen. Wel echt een bloedpaard.
Ze heeft vorig jaar een heel mooi hengstveulen van Jet Set gehad die net als de merrie vosroan is.
Zoer heeft uit deze merrie de hengst Simply Red op stal staan. Ik geloof dat deze hengst bij het AES goedgekeurd is en Kigali als vader heeft.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 14:35

Ik heb ook een El Rosso merrie gehad, heb nu nog een nakomeling van haar hier staan (Iroko x El Rosso), die ook vosroan van kleur is
Vind het zelf een erg leuke kleur, maar er zijn veel mensen die het heel lelijk vinden.
Mijn vorige merrie had een lief karakter, maar vond wel alles eng, dat was af en toe echt gruwelijk irritant...

kingstons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-05 21:01

Wat leuk zeg, ik had niet verwacht om zo snel al iets te horen. Vindt het wel apart dat ze allemaal zo'n lief karakter hebben, aangezien kingston dat ook heeft, vraag ik me toch al waar hij het vandaan heeft. Mijn paardje is overigens nergens bang voor. Je kan er een kind opzetten, onder het zadel echt superbraaf, op afentoe een bokje bij het aanspringen na dan, maar goed dat nemen we dan maar op de koop toe.