Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en als het een ruin/hengst is heb je ook zoveel niet aan het papier. Ik zou eerder kijken naar de merrielijn (alle moeders) en wat zij gepresteerd hebben. Veel succes met zoeken!
Whispertje schreef:Contango?
powiepower schreef:Whispertje schreef:Contango?
contango!!! *o/* absoluut top![]()
![]()
![]()
alle paarden die ik van hem heb gezien waren fantastisch![]()
mare....het bloed van jou paardje (ferro*krackC*jazz) klinkt ook super....helemaal mee eens, maar als hij niet aanspreekt in draf (wat btw ook nog eens de "onbelangrijkste" gang is) dan zou ik hem toch niet kopen
Mireille1970 schreef:Zorg een paard met een fantastische stap en galop (bij voorkeur met wat springbloed) en je wint altijd van de dressuurpaardjes...
Kijk eerst het paard aan en dan pas naar het papier...
Succes!
..vast en zeker een domme vraag..maar waarom een likje springbloed???? Dimitri schreef:Mireille1970 schreef:Zorg een paard met een fantastische stap en galop (bij voorkeur met wat springbloed) en je wint altijd van de dressuurpaardjes...
Kijk eerst het paard aan en dan pas naar het papier...
Succes!
komt ie!..vast en zeker een domme vraag..maar waarom een likje springbloed????
Dimitri schreef:
komt ie!..vast en zeker een domme vraag..maar waarom een likje springbloed????

. Het moet klikken met een paard, op papier alleen kun je toch niet rijden. LiSSy schreef:springpaarden worden gefokt op een zeer goede galop. ze moeten in die galopen sterk zijn en veel kunnen schakelen. vanaar dat veel goede dressuurpaarden gedeeltelijk afstammen van allround of springpaarden
)
? QuirA schreef:Hoiihoii,
Ik ben nu opzoek naar een 2, 2 1/2 jarig dressuur paard, deze moet nog helemaal groen zijn en goed gebouwd zijn en goede gangen hebben...
Maar op papier mag die van mij ook erg goed zijn!
Dus nu de vraag wat is op dit moment DE dressuur afstamming..?
Ik was zelf een pracht beest tegen gekomen (2 1/2) hij liep
echter niet super in draf, maar dit was een Ferro x Crack C x Jazz voor mijn idee dus een super afstamming, ook had deze (nog) hengst een super karakter..
vader. Ferro
vader van de moeder. Crack C
vader van de moeder van de moeder. Jazz
Verder vind ik nakomelingen van Havidoff ook helemaal geweldig..
Maar wat is nu volgens jullie DE dressuur afstamming??
Gr. QuirA