Ben wel eens benieuwd wat jullie van mijn casco x welt hit vinden, http://www.mijnalbum.nl/index.php kun je wat foto's vinden als het goed is Hij is ruin en van 2002, hij is zadelmak en vreselijk lief. Zoals je kunt zien is het een hele donkere schimmel ( zou hij snel wit worden? ) Wie heeft er zo'n schimmel? En wie heeft er ook een casco? lijkt me leuk om eens ervaringen uit te wisselen Nou ik hoor het wel
nou zo best springt ie eigenlijk niet hoor, deze foto's zijn genomen op een wedstrijd daar eindigde hij in de middenmoot, moet zeggen dat ik wel trots op hem was hoor, en hij deed het erg braaf
goh dat wist ik niet, deze is helemaal goedgekeurd, ben het met je eens dat hij een mooi model doorgeeft, heb meerdere casco 's gezien en je pikt ze er bijna alllenmaal zo uit, beetje dezelfde koppies en uistraling. Deze is trouwens ook bruinschimmel, dat zie je op de foto's niet zo goed, maar nu hij op het weiland staat is ie redelijk bruin!!
Ik heb ook een Casco, een driejarige merrie. En net als de anderen ook nog erg donker en bruinschimmel. Het is inderdaad ook een paard met een vrolijk en vriendelijk, meegaand karakter. Er staat een foto van haar in mijn avatar. Voor mijn vakantie heb ik haar zadelmak gemaakt, wat erg goed ging, wel eens wegschieten, maar er zit niks geen kwaad in. In totaal heb ik er toen 11 keer opgezeten en kon los stappen en draven en een beetje sturen. Gisteren ben ik er voor het eerst weer opgeklommen na vier weken weide en ze pakte het erg goed op. Er was eigenlijk nauwelijks achteruitgang. Wel heb ik alleen maar aan de longe gereden, want er kwam net een stortbui over met zware windstoten en daar werd ze toch wel wat fris van.
hey!! jah mooi paard en springt goed zo te zien!! ik heb ook zo'n donkere schimmel. nu begint hij heel langzaam iets witter te worden. hij is nu bijna 4,5 jaar. en ze zeggen dat hij nooit helemaal wit word, maja k denk van wel maar dan wel heel langzaam!!