Centrale keuring KWPN Ermelo (21-07)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjappie

Centrale keuring KWPN Ermelo (21-07)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 18:41

Zou iemand voor mij kunnen kijken hoe laat Venice (Negro x Flemmingh), eigenaar Pap te Nunspeet moet worden voorgebracht de 21e in Ermelo?

De catalogus staat namelijk nog niet online...

Heel erg bedankt!

Verder: wie gaan er allemaal naartoe? Ik ga waarschijnlijk kijken en misschien kan ik nog wat paarden van Bokker spotten

Sjappie

Re: Centrale keuring KWPN Ermelo (21-07)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 14:13

Niemand verder?

Wel leuk om te vermelden dat morgen de volle zus van Santano meedoet in de Pavo-cup, ben benieuwd hoe die het gaat doen (moet wel erg vroeg 8:30 ).
Verder ben ik benieuwd naar hoe Terlia zich houdt...

CD28

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 13:38

Wie is er gisteren geweest en wat vonden jullie ervan?

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-05 16:30

Ik ben geweest en vond het erg leuk.

Wat betreft de merrie-keuring van de 3-jarigen was het voor ons extra spannend omdat er een merrie meeliep die een vriendin van mij gefokt heeft (zij was er niet bij dus ik moest foto's nemen). Zij is uiteindelijke 7e geworden en mag naar Ermelo.
Ik vond nr. 2 van Bollvorms Landtanzer een erg fijn beest met veel afdruk, snap niet helemaal waarom zij het niet geworden is. Verder vond ik een Oscar van Van Norel ook erg aanspreken!

Wat betreft de 4-jarige stermerries vond ik de volle zus van Santano wel ok, leuk beest maar niet erg opvallend. Summer v. Darlington was echt een prachtbeest en terechte kampioen!

In de Pavo-cup sprak een Metall me aan, had veel kracht! Verder een 3e-bezichtigingshengst van Niagara die onder Marie-José Hulsman erg fijn liep (heb nog foto's). Van de beste 5-jarigen heb ik niet veel meegekregen maar bij de presentatie zaten een aantal leuke (waaronder bovengenoemde). Bij de 4-jarigen leek het wel of de paarden nog meer schwung hadden, een heel leuke schimmel van Johan Hamminga (van Gribaldi) kon goed lopen, evenals Game Boy, maar ja dat mag duidelijk wezen.

Nog wat foto's van 2-pavo-ers
De Metall
Afbeelding

De Niagara
Afbeelding

3-jarige merries
Bollvorms Landtanzer (2e van Gelderland)
Afbeelding

7e van Gelderland Venice (Negro x ster v. Flemmingh)
Afbeelding

Edit: Terlia was helaas afwezig....ook koorts?

CD28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 09:59

Jammer dat het zulk rotweer was... Ik vond er super paarden bij lopen.
Van de pavo-cup heb ik niets meegekregen. Was te druk met heen en weer lopen...