Ik ben geweest en vond het erg leuk.
Wat betreft de merrie-keuring van de 3-jarigen was het voor ons extra spannend omdat er een merrie meeliep die een vriendin van mij gefokt heeft (zij was er niet bij dus ik moest foto's nemen). Zij is uiteindelijke 7e geworden en mag naar Ermelo.
Ik vond nr. 2 van Bollvorms Landtanzer een erg fijn beest met veel afdruk, snap niet helemaal waarom zij het niet geworden is. Verder vond ik een Oscar van Van Norel ook erg aanspreken!
Wat betreft de 4-jarige stermerries vond ik de volle zus van Santano wel ok, leuk beest maar niet erg opvallend. Summer v. Darlington was echt een prachtbeest en terechte kampioen!
In de Pavo-cup sprak een Metall me aan, had veel kracht! Verder een 3e-bezichtigingshengst van Niagara die onder Marie-José Hulsman erg fijn liep (heb nog foto's). Van de beste 5-jarigen heb ik niet veel meegekregen maar bij de presentatie zaten een aantal leuke (waaronder bovengenoemde). Bij de 4-jarigen leek het wel of de paarden nog meer schwung hadden, een heel leuke schimmel van Johan Hamminga (van Gribaldi) kon goed lopen, evenals Game Boy, maar ja dat mag duidelijk wezen.
Nog wat foto's van 2-pavo-ers
De Metall

De Niagara

3-jarige merries
Bollvorms Landtanzer (2e van Gelderland)

7e van Gelderland Venice (Negro x ster v. Flemmingh)

Edit: Terlia was helaas afwezig....ook koorts?