irish_lady schreef:HIHI kijk daar hebben we de kameel ook weer! Het wordt wel een buffel hoor!
Elmo is niet kameel... Elmo is wortel 
Jellie schreef:Wow zeg! Wat een knoeperd is dat geworden zeg.
Echt een mooi mannetje! Kan me voorstellen dat je t jammer vindt dat je hem niet kan houden.... maar nu kan je er nog even van genieten

Ja precies, dat doen we dan ook maar. Gelukkig is Katinka weer drachtig, dus ben nu al weer nieuwsgierig naar het veulen van volgend jaar 
Kiara schreef:Mooie foto's!
Wat een pittig drafje laat hij zien!
Hij waande zich vast onbespied......
Jij kweekt echt shires daar geloof ik!
Is hij nog steeds zo 'heldhaftig' als toen hij pas geboren was?
Want wát een watje was het toen zeg...

Qua snoetje heeft hij wel flink wat van grote zus Dipsy zeg!
Dank je. Ik had ze net in een andere wei gezet, met nieuwe buurpaarden. Deze acties waren dus verwacht en daarom zaten we al met de camera klaar. Helaas alleen dus tegen de zon in.. Hij is al veel minder schuw (mag hem nu al op zijn kont kroelen
) maar een echte knuffel is het nog niet (maar daar is het dan ook een stoere kerel voor denk ik
). En hij is inderdaad wel een beetje groot, maar groter dan 1.70 op 3 jaar zal hij zeker niet worden (gelukkig maar, anders is ie te groot voor het stamboek)
sierramissy schreef:wauw mooi hoor echt een buffel!!!
Dank je!
Djana schreef:Oei wat een knappert!
Elmo kijkt wel liever uit zijn ogen dan Dipsy

Ben ik helemaal met je eens, Dipsy kijkt gewoon arrogant (is ze ook wel een beetje
)
Tinne schreef:Oh, wat is hij knap geworden! Een echte stoere vent

!
Een stoere vent die nog steeds een watje is.. 
Esmeralda schreef:zo een mooie knollebol hoor, word een stevige vent (al is hij dat nu al)
Dank je. Ja ben zeer benieuwd hoe hij uitgroeid. Als alles meezit is ie over een paar jaar dekhengst, en zullen er nog wel foto`s van hem op internet te zien zijn.. Ik ben benieuwd in ieder geval.
silas schreef:Wowie , die groeit al leuk uit zeg!
Jammer dat hij geen zij is zeker, dat was makkelijker zelf te houden.
lekker ding is het hoor
Als het een merrie was geweest was het inderdaad een stuk moeilijker geweest.. Maarja kan toch echt niet alles zelf houden, krijg volgend jaar als alles meezit weer 2 veulentjes.. 
snowdon schreef:Elmo oogt liever als Dipsy

Zal de jongensachtige uitstraling zijn

Is maar net waar je voor valt he
.. Nee maar serieus, ben het 100% met je eens dat Elmo een mooier hoofd en een mooiere uitstraling hebben!
FleurtJeh schreef:Die is al groot!
Wordt een echte vent hoor, kan al leuk lopen

Die mooie gangen heeft ie van paps, want mams kan er weinig van
.
MelanieS schreef:Waarom, waarom heb je hem verkocht!!! Hij is zo gaaf!! Hij gaat ook steeds meer op Kieran lijken, het is echt frappant!! Vooral die lichte kleur op z'n boeg en dat voskleurige op z'n hoofd. Zijn uitdrukking op die eerste (prachtige) foto is ook treffend. Heeft ie soms ook bij z'n linkeroog veel rood/rozig oogwit? (alsof het ontstoken is?)
Ik heb nog gezocht naar een babybeweegfoto van Kieran, maar degene waarmee hij destijds te koop stond (mooie galopfoto) heb ik niet jammergenoeg. Kon je de gelijkenis zien, voorzover je die nu al niet ziet

Hahaha had al zo`n reactie verwacht van jou ja
. Grappig dat hij nog steeds zo op Kieran lijkt joh! Aan zijn oog heeft hij niets hoor, behalve dan dat die blauw is maar dat hoort zo
.
lowara schreef:aaah eindelijk doen de foto's het! ( gisteren wilden ze niet opladen op mijn computer

)
jeetje zeg die is echt huge geworden!
blijf de kleur grappig vinden!
Die kleur is inderdaad erggg vreemd nog steeds. Hij is nu eindelijk aan het verharen, ben benieuwd hoe hij er straks zonder babyhaar uitziet.. En groot?? ach het went denk ik want het valt me eigenlijk niet eens zo op.. 
mikiepower schreef:heey leuke foto's en ook een leuke pony maar je moet goed denken om zijn neusje moet je een beetje uierzalf op smeren of vaseline.
Dank je. Denk niet dat elmo zo blij is met jouw advies, hij is niet zo`n 'smeer wat op mijn neus' paard. Maar hij is nog niet verbrand ofzo (afkloppen
)
Mazzel-meid schreef:Jeetje, wat een joekel zeg!!! De mijne is net zo oud maar meet bij lange na geen 1.30 (maar oke, dat wordt ook lastig met een moeder van 1.40

)
Hij is écht heel mooi!

Dank je wel, die van jou is ook zo`n lekker diertje! Maar Elmo wordt ook groter dan zijn mams hoor, dus die van jou kan ook nog best een eind de hoogte in gaan hoor 
marleendv_88 schreef:Wat is ie al groot zeg

Wel een lieverd zeg...mooi hoofdje heeft ie..
Ja hij kan heel lief kijken als ie zin heeft