El Cara/Al Cara

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn76

El Cara/Al Cara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 09:56

..Misschien een beetje raar maar goed, ik verzorg een paard die als afstammeling heeft (zie bovengenoemd)..helaas gaat het niet goed met dit paardje (Guito)..en hoorde ik afgelopen vrijdag pas zn afstammeling(vind het allemaal wel leuk..maar mij nooit afgevraagd waar het beessie nu vanaf stamt )

Misschien weten jullie wat over deze vader, ik weet wel dat Kirsten Beckers een volle broer van hem heb gereden en dat deze is doorverkocht naar het buitenland..zal een foto plaatsen van ons Guitootje! volledige naam = maistro amiguito H"

Afbeelding

Afbeelding

jubeltje

Re: El Cara/Al Cara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 10:34

Bedoel je Elcaro? Zeoliet X Lucky boy xx?

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 12:01

...Volgens mij wel hoor!!..sorry hoor, kom een beetje dom over..maar ik wist dat het wel een paard was met papieren..maar heb me er eigenlijk nooit in verdiept...toen hoorde ik zn naam en dacht, ik plant het eens op het internet!..kan je van hem makkelijk een foto vinden ofzo???...mmmmmm, zeoliet staat toch bekent als lastig???(ff over 1 kam)...dat was Guito namelijk ook!!!..alhoewel met de juiste instelling ver komt, maar daar zit een gebruiks aanwijzing bij!!..MAIOMAI!..maar kan je meer vertellen??..ben dodelijk nieuwgierig en ga nu gelijk maar eens vragen of ik eens in de papieren mag kijken.....

jubeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 14:36

Misschien heb je hier wat aan: viewtopic.php?t=24817 .

Ik dacht dat ikzelf wat over hem had, maar dat was niet zo.

En het is niet stom hoor, je had er gewoon niet eerder aangedacht om naar de papieren te kijken.

Zeoliet stond bekend als lastig, foto:www.legendsfarm.ca/ stallions/jacardo/ancestry.htm, staan 2 foto's van hem.
Voor meer info over rapportage moet je tequilaros pben die heeft wel een afstammelingrapport van hem.

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 06:45

..bedankt!!!