Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mork schreef:Ja ,ik hoorde dat over het algemeen de wat grotere veulens vaak ook een eerste premie krijgen
, laat de 1e premie maar komen

Ilzas schreef:Ik vind het een prachtig veulen ! Ziet er sterk uit, maar ja, ik ben geen keurmeester...
Is het trouwens een hengstje of een merrie ?

, maar die na mij wel (was even oud als die van mij) jarrah schreef:Wij kregen laatst bij de Olivi x ster v. Michelangelo het commentaar dat ie 'te bespiert' was
Persoonlijk vind ik het gewoon een erg goed ontwikkeld veulen, afgezien van het feit dat ie op het moment van de foto onwijs aan het groeien was, dus overbouwd
Het veulen is overigens te koop, dus bij interesse........PB me maar

Stennisje schreef:jarrah schreef:Wij kregen laatst bij de Olivi x ster v. Michelangelo het commentaar dat ie 'te bespiert' was
Persoonlijk vind ik het gewoon een erg goed ontwikkeld veulen, afgezien van het feit dat ie op het moment van de foto onwijs aan het groeien was, dus overbouwd
Het veulen is overigens te koop, dus bij interesse........PB me maar
Stonden jullie niet naast onze trailer in Heerjansdam, daar hebben we namelijk met mensen staan praten die ook een Olivi hadden die te bespiert was.
Het veulen wat wij mee hadden (v. Trento B) was niet voldoende ontwikkeld.
De groepen waren ingedeeld met veulens tot 26 april en een groep vanaf 26 april. En met een veulen van 20 april ben je in die eerste groep gewoon de jongste.
In de 2e groep waren overigens 2x zoveel 1e premies als in de eerste.

)
Citaat:Sigrid en Jarrah Prachtveulens!!!
en even hier plaatsen he..... ben wel benieuwd...
had ie toch een 2e premie gekregen....
karinna schreef:CGJ12; bedankt voor deze informatie, ik wist niet dat ze per leeftijd in de groep ingedeeld werden.
Ik vind dat wel heel fijn, want die van mij is nog vrij jong en als ze dan naast één van een paar maand staat blijft ze nergens.
Weet jij ook als er bv van een hengst al verschillende een 1ste premie hebben gekregen en/of doormogen naar de NMK, ze van deze hengst steeds minder gaan doorverwijzen of is dat onzin wat ik nu zeg?!
.