Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
marcolemar schreef:ai...
7500,- euries....
!
! Pfieuw.... lievenr schreef:persoonlijk loop ik niet zo wild van quidam omdat hij volgens mij dan toch, te klein durft fokken en dan nog maar te zwijgen over het karakter wij hebben er zelf ook 1 van gehad waren we blij dat die weg was, tegenwoordig iedereen moet nu quidam hebben ok er zullen daar wel goede paarden van komen, ben 100% zeker van maar een 10 tal jaar geleden geleden stond hij bij ons in de buurt (dekte toen aan 1250 €) en niemand moest hem hebben en kijk nu zoveel duurder en iedereen moet hem hebben
lievenr schreef:persoonlijk loop ik niet zo wild van quidam omdat hij volgens mij dan toch, te klein durft fokken en dan nog maar te zwijgen over het karakter wij hebben er zelf ook 1 van gehad waren we blij dat die weg was, tegenwoordig iedereen moet nu quidam hebben ok er zullen daar wel goede paarden van komen, ben 100% zeker van maar een 10 tal jaar geleden geleden stond hij bij ons in de buurt (dekte toen aan 1250 €) en niemand moest hem hebben en kijk nu zoveel duurder en iedereen moet hem hebben
Desiree schreef:lievenr schreef:persoonlijk loop ik niet zo wild van quidam omdat hij volgens mij dan toch, te klein durft fokken en dan nog maar te zwijgen over het karakter wij hebben er zelf ook 1 van gehad waren we blij dat die weg was, tegenwoordig iedereen moet nu quidam hebben ok er zullen daar wel goede paarden van komen, ben 100% zeker van maar een 10 tal jaar geleden geleden stond hij bij ons in de buurt (dekte toen aan 1250 €) en niemand moest hem hebben en kijk nu zoveel duurder en iedereen moet hem hebben
Bedoel je nu Quidam of Guidam? Dat is een verschil he. De een is de vader, de ander is de zoon. Bij mijn weten heeft Quidam helemaal geen verkleinende factor. Want hij heeft een grote zoon (1,70m) gefokt uit een merrie van slechts 1,59m om maar eens een voorbeeld te noemen. En dat is Guidam geworden. MAar Guidam heeft door zijn kleine moeder nu juist weer een verkleinende factor.
Pascha schreef:Je kunt ook kiezen voor Luidam (Guidam x Akteur) AES-gekeurd. Het dekgeld is 1500 euro, Hiervoor heb je 2 jaar de tijd om je merrie drachtig te krijgen.

met een super karakter
dat hij klein zou zijn klopt idd wel ja
denk dattie ong. 1.62m is... Excuseme schreef:Pascha schreef:Je kunt ook kiezen voor Luidam (Guidam x Akteur) AES-gekeurd. Het dekgeld is 1500 euro, Hiervoor heb je 2 jaar de tijd om je merrie drachtig te krijgen.
Luidam is inmiddels ook KWPN toegelaten, maar zijn er al merries drachtig van?