Wie weet wie vader is/kan zijn van mijn veulen ????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lodo

Wie weet wie vader is/kan zijn van mijn veulen ????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 15:52

Hoi allemaal !!!!.

Op 25 maart dit jaar werd mijn veulen geboren uit de zwarte 1.61m hoge merrie Parttime. Deze merrie heeft een NES-papier. Ze is zwart met een wit kolletje en links achter een witte sok. Vader van de moeder is Rembrandt en grootvader van de moeder is Ico Sun. De moeder van de merrie is een afstammeling van Caruso.
De huidige eigenaren ( wonen in Abcoude) van deze merrie hebben haar tijdens de laatste maanden van de dracht gekocht van een jonge vrouw/meisje zonder dat zij wisten dat de merrie drachtig was. Voor hen was dit dus een aangename verrassing. Ook zij zijn heel benieuwd wie de vader is. Het kan dus zijn dat Parttime destijds is geinsemineerd of gedekt en niet drachtig is bevonden terwijl ze dat toch wel was en vervolgens is verkocht. Of Parttime heeft een slippertje met een buurhengst gemaakt...wie zal het weten....
Mijn vraag is nu: wie kent de moeder en wie weet wie de vader van mijn veulen is of kan zijn ?. Ik zou dit erg graag weten. Het is namelijk een prachtig veulen en mijn nieuwsgierigheid wordt wel erg geprikkeld !.
Mijn veulen is een erg groot bruin veulen dus de vader moet ook aan de hoge kant zijn geweest.

Wie kan mij verder helpen?. Ook al heeft u maar een vermoeden... mail me !.
Ook zou het leuk zijn als de jonge vrouw van zich laat horen waarvan Parttime is gekocht door de huidige eigenaren.
Bij voorbaat dank !.

trowing

Re: Wie weet wie vader is/kan zijn van mijn veulen ????

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 20:06

mess is het handig als je een foto plaatst. maar kan je het nrps niet bellen of mailen om te vragen wie de vorige eigenaar was??

trowing

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 20:07

ik bedoel NES

lodo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 22:57

Morgen ga ik het NES bellen. Ik hoop dat ze deze info mogen vrijgeven. Aan een foto heb ik gedacht en die is in de maak !.

Bedankt voor je reactie.