beginletter van NRPSveulens

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NRPSbokker

beginletter van NRPSveulens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-05 18:49

klein vraagje: ik weet niet of het bij het NRPS ook geldt, maar omdat bij KWPNers de veulens elk jaar met een andere letter beginnen vroeg ik me af met welke letter de NRPSveulens dit jaar moeten beginnen?

gr_roos

Re: beginletter van NRPSveulens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 19:15

NRPS hengstveulens moeten met de eerste letter van de naam van de vader beginnen.
Voor merrieveulens maakt het niet uit.
Dus niet ieder jaar een andere letter

Brennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 20:53

Hoezo? Verwacht je een veulentje? Vertel vertel!!! Aan welke namen zat je te denken? Mijn merrie krijgt volgend jaar een veulentje (kwpn), moet met de B beginnen, weet je nog iets leuks?
Groetjes Brennie

NRPSbokker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 09:56

Brennie schreef:
Hoezo? Verwacht je een veulentje? Vertel vertel!!! Aan welke namen zat je te denken? Mijn merrie krijgt volgend jaar een veulentje (kwpn), moet met de B beginnen, weet je nog iets leuks?
Groetjes Brennie

Ja haha we doen onze merrie Kyla (Ralph x El Beauty) bij een arabiertje... Uhm we weten nog niet welke: Pernod of Dosator... Poeh, met een B das niet echt makkelijk! Ik heb zelf ooit een merrie gehad die Benti heette (betekenis: mijn dochter) Haha ik ben hier niet goed in