Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
door te klappertanden, denk een soort van contact maken tussen de twee. Wat anders zou ik er niet op kunnen verzinnen eigenlijk.... 
Cassidy schreef:Happen/klappertanden/in de lucht kauwen is idd een teken van onderdanigheid bij een veulen.
ik had veulen en moeder 20 minuten gescheiden, komt veulen er weer bij...Deed ze het weer...ik dacht nou, wat heb jij verkeerd gegeten
Rhea schreef:zo laten ze zien dat ze een baby zijn, als je hem bij zijn moeder weghaalt doet hij dat ook op het moment dat je hem weer erbij laat. Ik heb me laten vertellen dat ze bij 2 jarige merries hieruit afleiden of ze rijp zijn om gedekt te worden. Als ze dit tegenover de hengst doen, zien ze zichzelf nog als baby.
Rhea schreef:zo laten ze zien dat ze een baby zijn, als je hem bij zijn moeder weghaalt doet hij dat ook op het moment dat je hem weer erbij laat. Ik heb me laten vertellen dat ze bij 2 jarige merries hieruit afleiden of ze rijp zijn om gedekt te worden. Als ze dit tegenover de hengst doen, zien ze zichzelf nog als baby.