Heej wat leuk! Ik zie dat ik direct op tijd ben om me aan te melden
Ik ben zelf in bezit van 3 bonte warmbloed paardjes...Onze stal telt momenteel 4 bontjes (1 pensionklant). Sommige kennen mij/ons misschien wel maar toch even onze paardjes op een rij...
Mijn merrie Ruby White, waar het allemaal mee begon:

Ruby White is een 7 jarige KWPN stb merrie van Samber x Overste x Duc de Normandie. Meet 1m63 en is platenbont donkerbruin, maar ze neigt meer naar zwart. Het is een schat van een merrie, zeer aanhalig maarre wel een met een karakter en een hittepetit (je denkt koop een samber, dan heb je wat makkelijks

Tevens heb ik een 2 jarige platenbont zwartbruine (die nu meer bruin dan zwartbruin lijkt) merrie van Pedro (v. Samber) x Chronos. Winnetonka heb ik al van veulen af aan en ze is nu 2 jaar oud. Ikzelf vind haar prachtig getekend en ze heeft een super karakter.

Mijn 3e bontje hebben we nog maar pas, voor sommigen van hier ook geen onbekende
de 9 jarige voorheen Z1 dressuur merrie van Samber x Procureur. Ze komt bij dezelfde fokker al Ruby White weg, en we zijn echt ontzettend wijs met deze 1m72 metende zwartbonte merrie.

Het vierde bontje, en deze staat bij ons in pension, is geen kwpn-er, paint of wat dan ook...het is een heus en zeldzaam drents-heide paard. Er zijn er dan ook maar weinig van

Dat waren mijn paardjes...als jullie vragen hebben hoor ik het wel