Ik was benieuwd wat jullie van dit veulentje vinden..
Het is een bruin merrieveulen van 10-05-2005.
Dit is de afstamming van Four Seasons. Het is ook een BWP veulen..
Dit is wat er bij stond...
"De 9-jarige Corofino zoon Chatman is onder Ludo Philippaerts uitgegroeid tot één van de beste springpaarden van België en een echte troef voor het Samsung Nations Cup Team.
Met Chatman plaatste Ludo zich voor de World Cup finale dank zij een 3e plaats in de GP-W Vigo en een 4e in de GP-W Göteborg. Op het BK in Kapellen demonstreerde deze machtige Holsteiner dat hij over alle vermogen beschikt en bezorgde Philippaerts zijn 6e titel.
Almea II Z , de moeder van Four Seasons was zelf een uitstekend springpaard met een overdosis aan kwaliteit en inzet.
Zij sprong als 4- en 5-jarige 18 x foutloos en bevestigde haar kwaliteiten nadien met succes op 1.35 m niveau.
Almea II Z komt uit een veelzijdige stam die zowel GP dressuur als springpaarden bracht.
Uit deze moederlijn komen o.a. De hengsten Samber (GP dressuur USA), Astonish (Int dressuur GBR) maar ook Iwan (GP dressuur USA) die de dressuur derby van Palm Beach op zijn naam schreef.
Het meest opvallende springpaard uit deze stam is Illian (v.Zuidhorn) , die met US amazone Schuyler Riley dit jaar 7e werd in de finale van de World Cup in Las Vegas.
Emilia (v. Clinton), Almea’s 1ste veulen werd vorig jaar in Evergem verkocht naar Zweden."

Foto van haar in draf

Foto van haar in galop
En een filmpje van Four Seasons in draf
http://www.bwfa.be/horses_2005/video/18.wmv
Het filmpje is in slomotion afgespeeld, als je 1 keer sneller doet, is die zoals de werkelijheid...
Nu mijn vraag, wat vinden jullie van haar...
Haar bouw etc..
Is ze meer een spring type of meer een dressuur type..?
Ik wil echt al jullie meningen en vooral je eerste indruk over haar weten
Gr. QuirA
edit: Ze is een kwart volboed en het is de bedoeling dat ze straks in de sport gaat lopen, dus ook hier commentaar(?) op...
Het is ook nog niet zeker dat ik haar ga kopen, maar vind het wel een leuk diertje...
, had het een merrie geweest en ik iets rijker had ik wel geweten welke kiezen