Homozygoot Bonte Warmbloed Hengsten??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuperZodiaX

Homozygoot Bonte Warmbloed Hengsten??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-05 10:58

Heej heej,

Ik ben op zoek naar warmbloed dekhengsten die homozygoot bont zijn, weten jullie of die er in de buurt van nederland zijn?

Alvast bedankt!!

Groetjes Suzanne

Donja

Re: Homozygoot Bonte Warmbloed Hengsten??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 14:39

Zover ik weet zat er 1 homozygoot bonte goedgekeurde hengst in duitsland, maar deze is vorig jaar naar amerika verkocht (via diepvries nog wel hier te krijgen, maar dekgeld is 1600 dollar)
Voor de rest is er volgens mij nieteen homozygoot goedgekeurde hengst in de buurt

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 14:56

Donja: dat is Sempatico:
http://www.gestuet-falkenhorst.de/gfsempatico.html

Volgens mij staat er ook één in Engeland, ik heb een keer foto's/film van hem gezien, maar kan het topic op bokt niet terugvinden. Misschien dat RubyWhite weet wie ik bedoel, zij was alleen niet zo van het paard gecharmeerd.

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 15:49

inderdaad sempatico...en de andere die relatief dicht bij staat is PRINGO in engeland. Maar persoonlijk gezien niet mijn keus.

En en en en...ik weet een 2jarige Mecenas x Samber hengst, hier in NL die homozygoot is...die komt volgend jaar als 3 jarige ik dacht voor de NRPS / ES keuring...

Die hengst is ook getest op homozygoot en 99.9% homozygoot verklaart...als je interesse hebt kan ik je het nr van de eigenaar wel geven.

Eh...ellende jij kent mij beter dan vandaag

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 15:51

SuperZodiaX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-05 10:19

bedankt voor de reacties!

Sympatico kende ik al, kijk regelmatig op de website van Silverwood Farms waar hij staat.

Het is niet voor binnenkort, de merrie waar het voor is wordt nu eerst door een andere hengst gedekt, dus het is pas voor over een paar jaar.

Ruby White; Ik kijk ook regelmatig op jullie site, ik zal die Mecenas x Samber wel in de gaten houden!

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 10:46

goedzo! hij staat er nog niet op omdat hij nu nog maar 2 is en volgend jaar voor de keuring gaat...maar anders kun je altijd informeren hoe het er mee staat