Don renoir

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

caroline27

Don renoir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-05 15:26

Ik ben geïntereseerd in nakommelingen van deze hengst. Hoe zijn ze kwa karakter, schofthoogte, leergierig, werkwillig,...
Ik zou eventueel een nakomeling kopen maar ik zou er graag eerst iets meer over weten.

alvast bedankt, groetjes

Mansolein

Re: Don renoir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 16:15

ik heb hem zelf verschillende keren zien lopen maar was niet echt onder de indruk van hem. Uit wat voor een moederlijn komt het paard waar je oog op hebt?

oilipolli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 17:15

Ik heb uit zijn eerste jaargang een aantal veulens gezien van hem (een vijf-tal)
Die zagen er niet slecht uit kwa bouw, mooie hals, goed gehoekt achterbeen. Verder kan ik er niet veel over zeggen, ze liepen gewoon op de weide en heb ze bijgevolg ook niet zien bewegen.

Verder heb ik er niet veel nakomelingen van gezien, mede omdat hij niks (of toch heel weinig) drachtig kreeg.

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 19:08

Nakomeling heb ik nog niet zo veel gezien van hem. Maar vond hem toen hij nog een jaar of 4 was wel niet slecht. Hij stond toen bij de kempenhoeve in Balen-olmen.

caroline27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-05 00:08

bedankt voor al jullie reacties.

NadineM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 12:08

Hallo,

Zelf heb ik een prachtige donkerbruine jaarlinghengst van Don Renoir, die best aan de maat is. Op 14 maanden was hij reeds 1,55m
Voor zover ik tot nu toe kan beoordelen is hij heel leergierig en fijn van karakter.
Hij beweegt ook lekker ruim.
Ik heb nog veulens van Don Renoir gezien die allemaal netjes, modern gebouwd waren en goed konden bewegen.
Op ons maken de veulens een betere indruk dan de hengst zelf.
Groetjes