Maar goed, bij de allerlaatste poging (op 21 augustus, 1 september stopte het dekseizoen) is zij toch drachtig geworden. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Zoals je ziet heeft ze een enorme uier die overigens pas twee dagen geleden in eens opkwam zetten. Ze had wel een uier maar twee dagen geleden kreeg deze een groeispurt. Ik sta trouwens bij Mariska (Boldly) op stal, errug gezellig.
Ze heeft een geboortemelder die, naar mijn idee, iets te vaak afgaat. De afgelopen week al vijf keer mijn bed uitgeweest voor niets. Maar goed, het is voor het goede doel. Haar buik is erg gezakt en haar banden zijn als een plumpudding. ER zit echt melk in haar uiers maar het komt er nog niet vanzelf uit. Afwachten dus.
Wat denken jullie?
Tjuus,
Sandra
.
Een kleine tip die voor mij super heeft gewerkt.......... hou in d egaten of je merrie haar slijmprop verliest , mocht dit zo zijn dan mag je er wel vanuit gaan dat zij binnen 24 uur gaat bevallen. wij hebben 3 juni een wolk van een veulen gekregen en sávonds om 12 uur dacht mijn vriendin dat ze zo erg kegelde ............ maar mijn gevoel zei anders.
Ze houdt ons maar in spanning.. Ik denk dat het nog een weekje duurt. Misschien van het weekend.. Ik denk dat het een klein Sambertje wordt! Hengstje dus!