Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

NFman schreef:Yvotje14 van bokt is aan het wachten tot haar merrie hengstig is volgens mij! en dan wil ze naar di caprio! PB'tje waard!
Ik heb hem zien lopen op de kringkampioenschappen Noord Holland- Noord hij was kapioen in de L1 volgens mij met een amzone van Bosch volgens mij marjolein
NF-man
NFman schreef:Yvotje14 van bokt is aan het wachten tot haar merrie hengstig is volgens mij! en dan wil ze naar di caprio! PB'tje waard!
Ik heb hem zien lopen op de kringkampioenschappen Noord Holland- Noord hij was kapioen in de L1 volgens mij met een amzone van Bosch volgens mij marjolein
NF-man
Soraya92 schreef:Ze was gister ook op de keuring met een veulen van Golden Isha x Di caprio, erg mooie merrie Golden Isha !!Hoe heeft die het gedaan ??
yvotje14 schreef:Soraya92 schreef:Ze was gister ook op de keuring met een veulen van Golden Isha x Di caprio, erg mooie merrie Golden Isha !!Hoe heeft die het gedaan ??
goed ik geloof dat ze 1e premie hadden maar geen doorverwijzing naar ermelo omdat ie te grof gebouwd was.
wel jammer maar evengoed super gedaan toch 1e premie
maar ik vond het wel een erg mooi veulen , dus gek dat hij laatste werd ! Want die kleur