Veraine is voorlopig keur (met foto's)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Trudy_dJ

Veraine is voorlopig keur (met foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-05 09:59

Zoals jullie wellicht al in een ander topic hebben gelezen is ook mijn merrie voorlopig keur geworden.
Ik had het echt niet durven dromen dat mijn merrie dus danig goed is, dat ze dus voorlopig keur is. Mijn 2e fokproduct en dan gelijk ook 3e op de Centrale keuring, dat had ik nooit gedacht.
Ik heb gisteren wat foto's gemaakt, maar niet echt van een goede kwaliteit, maar ik kan ze jullie niet weer houden!

Even opstellen voor de jury:
Afbeelding

Veraine in actie voor de 1e ronde, die overigens ook wel het beste rondje was. Dennis die er naast liep had moeite met de natte onder grond, maar wist zich toch staande te houden:
Afbeelding

En hier staan de kampioenen op een rijtje:
Als 1e links, nr 1:
Verlia (v. Gribaldi)
Daarnaast de wel bekende Voriose (ook wel Votje op dit forum) ook van Gribaldi,
Daar rechts van staat mijn merrie, Veraine ook van Gribaldi.
Dan krijgen we Vizzavi (v. Welt Hit II) en daarnaast
Vifeera (v. Metall)
Afbeelding

Verder zijn er nog voorlopig keur geworden uit onze groep, maar niet op de foto:
Vanoeska (v. Krack C.)
Viola (v. Polansky)
Venice (v. Polansky)

De eerste 2 merrie's, Verlia en Voriose mogen naar de NMK.
Succes Suzanne, met je geweldige merrie!!

Suzanne F.

Re: Veraine is voorlopig keur (met foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 11:27

Nogmaals super gefeliciteerd Trudy! Prachtig resultaat ook, 3 de op de C.K is ook iets om trots op te zijn. Er liepen echt zulke goede paarden mee!

Leuk dat Vot er ook nog op staat zeg!

Nu op naar het keurpredikaat he Trudy? Laat je haar ook nog Prokken?

kerstkrans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 11:38

super!
wat doen de gribaldi's het goed!

gefeliciteerd!

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-05 12:19

Ik zit er inderdaad aan te denken om haar te laten prokken, maar moet nog even kijken waar, hoe, en hoeveel dat kost.
Dennis is helemaal verliefd op haar dus misschien dat ze wel wordt verkocht. Maar goed, dat weten we dus nog niet zeker.
Ik ben ook zeker trots op mijn merrie, ze is ook super braaf geweest. Maar ik vind toch het verschil met jullie en haar te groot.
Mn moeder was nog even naar de jury geweest. Ze kende daar achteraf iemand van, dus heeft ze nog even met die meneer gesproken en hij zei: het is zeker een mooie merrie, maar vergeleken met nr 1 en 2 miste ze net iets wat front!

Maar ook dhr. van Uytert kwam nog naar Dennis en zei ook nog dat het een mooie merrie is. Kortom wij ook een veer in onze r**t, maar goed, ik neem aan dat hij het meent.
Het was gisteren een geslaagde dag, alleen jammer van dat slechte weer.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 13:09

Gefeliciteerd! Mooi resultaat op naar het Elite predikaat .

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 14:17

Nog een prachtig resultaa. Jij ook gefeliciteerd!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 15:12

gefeliciteerd nogmaals met het voorlopig keurschap!!!! suoer. We gaan gauw weer even kijken.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 16:04

trudydejong schreef:
Ik zit er inderdaad aan te denken om haar te laten prokken, maar moet nog even kijken waar, hoe, en hoeveel dat kost.
Dennis is helemaal verliefd op haar dus misschien dat ze wel wordt verkocht. Maar goed, dat weten we dus nog niet zeker.
Ik ben ook zeker trots op mijn merrie, ze is ook super braaf geweest. Maar ik vind toch het verschil met jullie en haar te groot.
Mn moeder was nog even naar de jury geweest. Ze kende daar achteraf iemand van, dus heeft ze nog even met die meneer gesproken en hij zei: het is zeker een mooie merrie, maar vergeleken met nr 1 en 2 miste ze net iets wat front!

Maar ook dhr. van Uytert kwam nog naar Dennis en zei ook nog dat het een mooie merrie is. Kortom wij ook een veer in onze r**t, maar goed, ik neem aan dat hij het meent.
Het was gisteren een geslaagde dag, alleen jammer van dat slechte weer.

Dat meent Joop vast maar vast ook wel omdat het een Gribaldi is!
Prokken is het beste vind ik in Bodegraven, super service en houd rekening met 400 euro.
Ja achteraf wou ik dat ik nog even met de jury gesproken had, had nog wel wat advies of commentaar gewild.

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-05 16:49

Ja, hij heeft wat verdient met die Gribaldi's!
Maar hij wist wel wat voor bloed er nog meer achter zat, want dat noemde hij ook even!

Ja, had inderdaad misschien wel handig geweest voor je, maar je had al een tip toch, over ijzers voor de NMK!??

Ik vraag me alleen af of ik nog iets had moeten ophalen bij het secretariaat. Misschien een bewijsje van voorlopig keur ofzo. Dat heb ik dus niet gedaan, ik weet ook niet of het echt nodig is, maar goed.
We horen het wel.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 10:50

trudydejong schreef:
Ja, hij heeft wat verdient met die Gribaldi's!
Maar hij wist wel wat voor bloed er nog meer achter zat, want dat noemde hij ook even!

Ja, had inderdaad misschien wel handig geweest voor je, maar je had al een tip toch, over ijzers voor de NMK!??

Ik vraag me alleen af of ik nog iets had moeten ophalen bij het secretariaat. Misschien een bewijsje van voorlopig keur ofzo. Dat heb ik dus niet gedaan, ik weet ook niet of het echt nodig is, maar goed.
We horen het wel.

Je hoefde niet meer naar het secretariaat. Ik was nog wel geweest om te vragen wat verder de bedoeling was en of Vot nog kampioenskeuring moest lopen ofzo maar dat was alleen voor Verlia. Verder geen bewijsje van voorlopig keur ofzo hoor. Wordt allemaal geregeld.

Ja de jury kwam tijdens het opstellen naar me toe om te feliciteren en gaf het advies om haar achter op ijzers te zetten en dan rondom stiften daar op Ermelo. Vot gleed nu achter wat weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 10:52

Suzanne als je wat tips wil dan bel je toch gewoon even met het stamboekkantoor en vraag je of ze je willen doorverbinden met een van de juryleden?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 11:08

Ach ja tis wel goed zo. Ik doe dr achter ook op ijzers en rondom op stiften daar. Verder vonden ze haar qua type en exterieur beter als nummer 1 dus daar hoef ik niet veel meer aan te sleutelen.

Hee Trudy, de foto´s staan erop hoor!

http://www.melissen.net/pix/050708-Heer ... -gr1/?i=44

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-05 11:52

He, wat super gaaf die foto's.
Ik ben nu op vakantie, dus kan ze nog niet bestellen. Als ik thuis ben ga ik ze allemaal bekijken en er zit er vast wel 1tje tussen die ik ga bestellen!

Bacannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 12:56

Trudy, van harte gefeliciteerd! Het is je van harte gegund! Leuk hoor. Ze had op stamboekkeuring ook hele mooie punten. Trotse fokster!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 13:11

Gefeliciteerd!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 13:39

gefeliciteerd,dat is een mooie plek!

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 17:44

Sorry voor de nu pas bedankjes.
Ben nog niet zo lang terug van vakantie, dus vandaar.

Iedereen bedankt voor de felicitaties. Binnenkort hoop ik foto's te kunnen laten zien van Veraine onder het zadel.