Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
makreeltje schreef:Jolan is zijn naam, het is een ruin van 14 jaar oud, loopt in de Z2 met 35 winstpunten, leuk paard.
zelf heb ik op dit moment een enter (hengst) van Royal Dance (moeder Hierarch) en ik ben zoekende naar een paardje totdat mijn enter oud genoeg is om bereden te worden. Vandaar.
Erg bedankt voor de informatie!
Mansolein schreef:makreeltje schreef:Jolan is zijn naam, het is een ruin van 14 jaar oud, loopt in de Z2 met 35 winstpunten, leuk paard.
zelf heb ik op dit moment een enter (hengst) van Royal Dance (moeder Hierarch) en ik ben zoekende naar een paardje totdat mijn enter oud genoeg is om bereden te worden. Vandaar.
Erg bedankt voor de informatie!
graag gedaan. heb je een foto van die royal dance? heb zelf een hengstveulen van hem!
Mansolein schreef:Mocht je een foto van hem hebben, wil je hem dan ook even plaatsen op het Royal Dance (Royal Dance en Wallstreet) topic. Dan kunnen alle Royal Dance fans ervan genieten !
Staat ook een foto in van Zelhem zelf. Wel nog een zwart-wit foto. Mijn merrie is 1m66 groot dus vind ik niet klein. Ze heeft ook niet zo'n gemakkelijk karakter maar is wel altijd braaf! Zal nooit iets verkeerd doen. Ze is erg sterk en echt een eenmanspaard.
Mijn 'oude' meid is er nu ondertussen 21 jaar