Iemand informatie over Apple king xx ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Melisky

Iemand informatie over Apple king xx ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 09:16

hoi allemaal,

Ik heb een hele lieve KWPN ruin van 26 jaar, Ik ben eigenlijk al jaren bezig om meer informatie te krijgen over zijn vader en eventueel zijn moeder.
Ik heb een tijd geleden een brief naar het KWPN gestuurd en ik kreeg binnen twee dagen een rapport van apple king xx thuis , Met een mooie foto en allerlei beschrijvingen enz Ik heb zijn stamboom uitgezocht tot 1900. Helaas heb ik maar 1 foto (zwart/wit ) ik weet dat Apple king xx heus wel ergens in een ouwe hengstenboek staat? Heeft iemand deze foto's? victors moeder is Kebora van haar heb ik alleen maar de afstamming (ook tot 1900) maar helaas geen foto!?!?
Ik heb een oud veulen (keuringsrapport) van victor (dit heette toen zelfs nog WPN in plaats van KWPN) daar stond ook een fokker/eigenaar op die op dat moment victor liet keuren, deze meneer heet Rooyakkers..

Heeft iemand meer informatie over Apple king xx of Kebora (pref) of de familie Rooyakkers? Laat het me dan a.u.b weten!

Volgens mij is er al een topic geweest over apple king xx , maar ik kan deze niet vinden...

Je kan me ook mailen naar melissieloves@hotmail.com

Groetjes melissa