Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mireille1970 schreef:Ik dacht dat het leuk was wat ervaringen te wisselen over de invloed van hengsten op de Pavo Cup.
Ik zag in Houten dat Karen Galema gewonnen had met de merrie Sandro Hit x Silvano N. Is dat de volle zus van de zojuist goedgekeurde hengst?
Verder bij zowel de 4 als 5 jarigen vele Jazz kinderen in de top 5......
Iemand geweest op voorselecties?

LDRD schreef:Ik ben ook geweest op de voorselectie in Houten met de OOseven x Havidoff.
Hij is door naar de halve finale en dat is meer dan we op gehoopt hadden, na de ontzettend slechte voorbereiding die we hebben gehad.
Rhea schreef:LDRD schreef:Ik ben ook geweest op de voorselectie in Houten met de OOseven x Havidoff.
Hij is door naar de halve finale en dat is meer dan we op gehoopt hadden, na de ontzettend slechte voorbereiding die we hebben gehad.
hey super, proficiat!!
Mireille1970 schreef:Ja GAAF joh!! Is dat de OOseven x Havidoff die niet zo groot is en op de hengstenkeuring liep?
, maar hij is niet op de HK geweest. Heb inmiddels gezien dat er bij de voorselekties nog 2 OOseven's x Havidoff lopen, dus misschien zit het HK exemplaar daar bij? Suzanne F. schreef:Was die hele gave Metall er ook? Uranium W ofzo? Metall x Wolfgang dacht ik met een klein meisje erop, echt bloedmooie bok.
saluut schreef:Die Silvano Merrie van Karen heeft ook meeglopen voor de selecties van het WK. Ik vind het echt een geweldig beest!
. Verder ben ik het helemaal met je eens, het is inderdaad een geweldig beest.
) aan de beurt voor de voorselectie 4-jarigen. En daar zit me toch een beweging in... D'r zit een kans in dat ze Tadassa er nog uitloopt straks
. Dat is een Negro. terorita schreef:umbro
metall x gabor is ook door naar ermelo
werd tweede in dronten