verzameltopic dekhengsten?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

astridh

verzameltopic dekhengsten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 05:22

Het is zo balen dat de zoekfunctie nog steeds niet werkt. Ik vroeg me af of het mogelijk is om bovenaan FA een topic te zetten met een alfabetische link/verwijzing naar de topics waarin een bepaalde dekhengst besproken wordt? Ik zou dat in ieder geval heel erg prettig vinden.

Sue_

Re: verzameltopic dekhengsten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 06:06

astridh schreef:
Het is zo balen dat de zoekfunctie nog steeds niet werkt. Ik vroeg me af of het mogelijk is om bovenaan FA een topic te zetten met een alfabetische link/verwijzing naar de topics waarin een bepaalde dekhengst besproken wordt? Ik zou dat in ieder geval heel erg prettig vinden.

Ojaaa.... dat zou handig zijn!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 08:27

Zou alleen al voorkomen dat er zoveel herhaald wordt .
(Maar of alle topics over bepaalde hengsten die hier in het verleden besproken zijn nog leuk zijn om te lezen)

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 10:01

Ik vind het wel een goed plan. Ik lees hier regelmatig bij om meer te weten te komen over de dingen die hier besproken worden. Het is dan ook makkelijk dat de topics per hengst verwezen staan. Maar of dat nu een gemakkelijke opgave is...

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 10:03

ik vindt dat een geweldig idee~!! want zo wort er veel herhaald en het duurt uren voordat je iets hebt wat je zoekt!!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 11:20

goed idee ja, word soms wel eens gek dat je niets kunt vinden door die zoekfunctie.
Dus goed idee

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 12:22

Goed plan, absoluut, maar een nog beter plan zou zijn de zoekfunctie te herstellen, ik mis het behoorlijk. Ben er achter gekomen dat Bokt een grote encyclopediefunctie bij mij heeft! (Waar ik nu dus weinig tot niets aan heb.... )

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 17:14