Ik ga eerst al zegge hoe het geweest was: niet zo heel goed

Dus we kwamen aan op de keuring. Eerst ff rondgekeken waar alles was enz. En KimS van hier op bokt was er ook en ging eerst nog de merrie en het veulen vlechten. Zo gezegd zo gedaan dus en daarna ging ik opzoek naar iemand die voor loper wou spelen. Ik had vrij snel iemand gevonden die dat met veel plezier wou doen. Maar ik moest er wel achterlopen met de zweep (had ik nog noooooooit gedaan).
Het was aan ons...
We kwamen aangewandelt en we hoorden roepen: nummer 57 binnekomen! Dus wij binnen.. Voor de jury vooropgesteld..Beetje met de zweep ik dat Forpreza attent keek.. Ging allemaal nog vrij goed.
Toen de stap.. Ze stapte rustig rond, ze was totaaaal niet opgewonde van de hoeveelheid mensen en paarden en de drukte. Dus ze stapte rustig rond en toen moesten we draven. Dus ik gaf een knetter met de zweep en ze ging weg in galop en daarna in draf. Maar ze was echt niet opgewonden, ze loopte er maar suf bij dus ik meer met de zweep erachter en ze bleef maar galoperen en galoperen. Af en toe wel een stukje draf maar voor het grotendeels galop!
Ze galoppeerde alleen maar omdat ze écht ni opgewonde was en ik jaagde haar vooruit dus dat ging niet zo goed. Als ze nou opgewonde had geweest, dan draaft ze echt super, dat heb ik al meerdere keren mogen zien maar nu was het echt niets.
Dan terug opstellen voor de jury en dan uit de piste.
Resultaat 110 punten en ik was 51ste van de 63. Tenslotte mag ik nog tevreden zijn eigenlijk, ze heeft bijna alleen maar gegaloppeerd en ze is nog niet laatste

Ik moet echt wel een methode vinden om haar op te laten winden want zo gaat het niet, zo toont ze ook niet. Ik moet daar is over nadenken of mss hebben jullie tips
?? 
Er zijn foto's genomen, een paar maar met de digi dus die zullen wel komen. Maar de meeste foto's zijn genomen met een professioneel fototoestel.
Het was me wel een dagje. Ik ben wel wat teleurgesteld maar ja.
Ik weet dat ze het kan

dus normaal had ik dat ook mee
Dus ik kan niet zoveel keuringen meer meelopen of ik moet iemand vinden die wil rijden naar de keuring...Dat meisje die vandaag reed, doet dat niet zo graag en daar wil ik het dus geen tweede keer aan vragen..
Als ik nogal bruut met een plastic zakje beweeg, daar is ze bang van
das idd niet zo best