Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.LuvdaTossa schreef:234 paarden waarvan 100 ster (42,74%) en 134 geen ster (57,26%).
Wat mij opvalt is dat de fokkers van de 'bekende' stammen hier in de buurt (met name fokver. Surhuisterveen e.o. en VDL) wel goed scoren met de sterverklaringen.
sarabande schreef:Het beleid is (zie ander topic) om minder sterren aan te wijzen, vorig jaar kreeg onder andere Friesland een tik op de vingers wegens de te ruime aanwijzing van sterren.
Vervolgens verbaast een van de uitvoerders van dat beleid zich erover dat er minder merries ster zijn.
Wat doet die man in de ring, erger hoe dom moet je zijn om je eigen domheid in de krant te laten zetten.
sarabande schreef:LuvdaTossa schreef:234 paarden waarvan 100 ster (42,74%) en 134 geen ster (57,26%).
Wat mij opvalt is dat de fokkers van de 'bekende' stammen hier in de buurt (met name fokver. Surhuisterveen e.o. en VDL) wel goed scoren met de sterverklaringen.
Niet zo opvallend die selecteren thuis uit.

sarabande schreef:Het beleid is (zie ander topic) om minder sterren aan te wijzen, vorig jaar kreeg onder andere Friesland een tik op de vingers wegens de te ruime aanwijzing van sterren.
Vervolgens verbaast een van de uitvoerders van dat beleid zich erover dat er minder merries ster zijn.
Wat doet die man in de ring, erger hoe dom moet je zijn om je eigen domheid in de krant te laten zetten.

parouscha schreef:
Wat mij opviel zijn mensen zoals hovinga , teminste ik hoorde 't van mijn vader, zo'n paard van hem komt in de ring, en hup ster, hup ster.
Mi niet meer dan terecht dan de paarden die hij heeft ster worden verklaart.