Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
valt wel op dus
, ik geloof dat je 1 van de weinige bent en dat in combi met bont..... 
Yvette12 schreef:Ik weet niet waar ik ga kijken, Bemmel en Roggel denk zeker weten en natuurlijk met onze eigen ponys naar Wormeveer.
Yvette12 schreef:Ik weet niet waar ik ga kijken, Bemmel en Roggel denk zeker weten en natuurlijk met onze eigen ponys naar Wormeveer.
. Dit jaar denk ik ook niet dat hij mee gaat. Hij gaat liever met ze mee het bos in.
. Kreeg namelijk met de hengstenkeuring al te horen:"En sinds wanneer mag ik niet meer mee?"
(dacht echt dat hij er niks aan vond...... ok hij heeft nog steeds een vreemde nasmaak van Lanting
). En nu heb ik met iemand in Vries afgesproken: "waar gaan we heen?" Ja hoor schat, jij mag ook mee.
, onderweg naar waar de pony's stonden liep ie letterlijk te schelden op hem hahaha, mijn opa kon hem niet eens overstemmen met zijn gescheld hahaha (ik had het te druk met opletten waar we liepen, veulen liep mee namelijk, had dus geen tijd om te schelden).
je ziet hem dan ook wel als je sören komt bekijken. en narcos van stal t'hurske staat er ook. daar wordt mijn schimmel nu door gedekt.