Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Suzanne F. schreef:Oh ja vergeten, ik ken hele smalle iele en hele grote lompe!!
Dikke kontjes, dunne kontjes, mooie halzen, dunnen hertehalsjes. Bergopwaarts gebouwd en op de kop, correcte beenstanden en behoorlijk afwijkend, goed op de foto en verrot....
erleyne schreef:De eigenaresse van mijn verzorgpaard (Miphan hier op bokt) rijdt een vosmerrie van Gribraldi.
Ik vind met name haar draf erg spectaculair, net of ze van de grond veert en de bak doordanst.
nina62 schreef:Ik heb wel eens van iemand gehoords dat de vossen van Gribaldi de goeien en braven zijn en dat de zwarten minder goed zijn en ook een lastiger karakter hebben. Van de Gribalidi's die ik ken klopt dit, maar ik ken er maar een stuk of 5, waarvan 2 vossen.
Elisa2 schreef:Wow ze heeft echt een dikke buik ja..zonde van het paard zeg dat ze zo jong gestorven is,en dat alleen maar door slechte verzorging..echt schandalig..je zult er wel flink van balen.