Landor S

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

antano

Landor S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 21:23

Hi,
Ik heb al op het bokt gezocht maar ik kon niks vinden.
Ik zou willen weten wie hier ook een Landor S afstamming heeft en hoe het karakter is.
Ik heb zelf een Landor S x Burggraaf kan super lopen vonden ze bij de keuring van de dierenarts vindt ik ook .
Ze is niet kijkerig maar je moet haar wel met respect behandelen en ze probeert wel de baas }> over je te spelen .

En nog wat foto`s van haar.

Afbeelding

Afbeelding

En een redelijk duidelijk foto van het rijden mijn moeder had de foto`s gemaakt maar ze kan geen mooie foto`s maken .

Gr Elise
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

Mansolein

Re: Landor S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 20:33

ik heb op de viseo van de hengstenshow van de havikerwaard wel een aantal nakomelingen gezien en ook her en der op internet. Stuk voor stuk mooie paarden om te zien en heel goed op de sprong.

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 20:39

http://www.gerd-sosath.de

Ik heb hier in oldenburg merries gezien die mooi in het type stonden, vorig jaar werd een landor dochter 2e op de centrale keuring in vechta, en grappig genoeg was die ook vos.

nicolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 23:09

ken een nakomeling van Landor S van mn werk..is nu voor een proeftijd bij iemand anders, maar hardstikke lief dier, niet egt mooi, maar wel goed springen, springt nu zz, was het plan om er nationaal en internationaal mee te starten..hier een paar fotos van hem op concours, bij zn nieuwe eigenaar..
Afbeelding

Afbeelding

liev geconcentreerd hoofdje:P
Afbeelding

Afbeelding

antano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-05 11:33

Heeft hier op het bokt niemand een landor S afstamming veder
Dan ben ik de enigste op het bokt met een Landor S
Gr Elise

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 15:24

Ik ken ook een Landor S zoon, is niet het makkelijkste paard met rijden.

Hij lijkt wel erg op het paard van Nicolina der foto's

SparklingApp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 21:24

Ik heb ook een Landor S, een zwarte ruin van 9 jaar, de meeste mensen vinden het een plaatje om te zien en ik start er Z2 dressuur mee.
Hij is erg lief, maar ook erg speels, hij doet heel vaak dingen zonder er bij na te denken!
Hij kan ook erg goed springen en ik rijd ook wel eens endurance met hem, de eerste keer won hij meteen de talentenprijs!
Verder lijkt hij niet echt op de andere twee hier, jammer genoeg ben ik niet zo handig met foto's plaatsen...