Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, maarja een goed paard heeft geen kleur
. gevonden schreef:zeg mireille heb jij misschien een mooie foto van hofnar?? ik kan er zelf weinig vinden over deze hengst.
Moeders is ( vind ik ) een hele mooie merrie.
Tja ik vind een vos persoonlijk heel mooi wel moeten ze iets extra 's hebben ( bijv. aparte aftekeningen of een heel mooi frond o.i.d. ) om een beetje op te vallen. Een zwarte bijvoorbeeld valt al op door zijn kleur
jessje schreef:Mijn merrie heeft een super farrington-veulen gehad vroeger, ik zit erover te denken haar weer van hem te dekken, maar ik ken hem eigenlijk helemaal niet... (buiten een beetje info op internet gevonden)
Ik twijfel omdat ik eerder een spring-paard wil fokken en Farrington is toch meer dressuur he...
gevonden schreef:[Ja faarington is echt een dressuur hengst, hoewel er ook wel zijn die een leuke sprong kunnen maken hoor, maar dat geld voor wel meer hengsten.
Als je een echt springpaard wilt fokken kun je beter niet voor farrington kiezen denk ik. Maar als je erg tvreden bent over het vorige veulen waarom dan niet weer???
[/quote]
gevonden schreef:bedoel je stal belvedere in Hoeven?
Ik kan hem op die site niet vinden, waar ik hem laatst had gevonden was op een amerikaanse site, ach het maakt ook niet zo heel veel uit.