Ik heb ook 2 Houstons gereden, de ene was een Houston x Aktueel (een schoonheid) en de andere was een Houston x First Trial XX. De Housto x Aktueel was echt bloedmooi, met super gangen, maar met een vreselijk karakter. Hij was echt gemeen en onbetrouwbaar. Ben er ook vaak afgedonderd
De Houston x First Trial XX was ondanks zn hoge volbloed-gehalte echt superbraaf en heel vriendelijk. Hij zag er echter niet uit, met hele lange benen en een heel klein hoofd en een miezerig kontje.
Beide paarden heb ik zelf opgeleid t/m Z-dressuur en beide paarden zijn 1 jaar meegeweest naar Deurne toen ik daar mn opleiding volgde. Van beide paarden heel veel geleerd, de Houston x Aktueel had het wel in zich om hogerop te komen, hij was echt getalenteerd. Helaas heeft ie een ernstige blessure opgelopen waardoor hij niet meer in de sport uitgebracht kon worden. De andere Houston is op 7-jarige leeftijd verkocht maar zat op dat moment ook aan zn top.
Aan beide paarden heb ik mooie herinneringen, maar over het algemeen zijn de nakomelingen van Houston niet de makkelijkste in de omgang en met rijden... Toch vind ik Houston wel een hele mooie hengst om te zien. Hij heeft wel echt 'wat'.
Succes met jouw Houston-nakomeling!!!