Wat denken jullie lekker mee! Ook leuk om te horen dat jullie mijn merrie mooi vinden (is ze ook, alleen een beetje klein maar wel in verhouding). Ik heb al wel een paar namen gehoord waar me 'ns even in ga verdiepen.
Ik ken Disconto goed, Mansolein. Ik vind hem voor deze merrie niet zo geschikt. Ik heb mijn andere merrie, keurmerrie van Krack C (veel bloed, groot, pittig karakter) door hem laten dekken. Ik ben helemaal gek van Disconto, vooral om zijn mooie nakomelingen en het geweldige karakter dat hij vererft.
Deze merrie is best een heethoofd maar nog wel goed bewerkbaar. Meer bloed durf ik daarom niet en wat [***] zegt, is wel vaak zo. (Ik ga een topper fokken
). Aan Indorado en Tenerife had ik niet gedacht, maar die zijn inderdaad niet zo gek. Die franse hengst die je noemt Libke (Ephebe forever), weet je waar die staat? Op de voorlopige partnerkeuzelijst staan Verdi, Indorado, Terenerife en die Franse hengst. Ik heb er natuurlijk maar eentje nodig, maar kan iemand m'n lijstje nog aanvullen?