Nakomelingen van Farrington gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sannewalter

Nakomelingen van Farrington gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-05 23:46

Hallo, ik heb een jaalring merrie van farrington, ik heb haar zelf gefokt, ik ben helemaal weg van farrington.
De moeder is een eusebio, en was zelf een bloederig typje, perfecte match met farrington.
Het veulen is mijn meissie Zoraja, vos (iets stekelharig), brede bles met een uitloop boven het rechter oog, 2 witte achterbenen, en mijn trots wat ze sinds vandaag heeft: haar witte vlekje aan de linkerkant op haar buik, echt grappig ze loopt in een koppel, ik heb haar vandaag weer bekeken, en dat was het eerste dat me opviel, ik dacht eerst dat is vogelstront ofzo hahaha. Wat grappig dat dat ineens erop kan komen, zo'n vlekje.
Ik had gehoopt dat er een koffievosje uit zou komen, de moeder was donkerbruin, de vader koffievos, en over het algemeen fokt farrington koffievos wel vaak door. Maarja ze is er niet minder lief om, want ik vind vosjes cool Haha!
Ik zou graag weten of er hier nog meer farringtonnetjes rondhuppelen op bokt? ik zou graag wat weten over het karakter, en met rijden hoe ze zijn, prestaties en een foto'tje ofzo. mail me maaaar

weule

Re: Nakomelingen van Farrington gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 17:35

Ik heb een stuk of 5 farringtons gereden, en wel 30 gezien ofzow, maar ze zijn idd, vaak vos. maar ook wel bruine, en de meesten ik geloof allemaal zijn ze erg makkelijk, koel in het hoofd en fijn in de omgang.... en stuk voor stuk eerlijk.... met rijden ook makkelijk, niet vervelend en leergierig.

DAANN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 18:18

Vriendin van me heeft dit jaar een Farrington veulen uit een Florestan x Barring x Grossadmiral... Echt een plaatje! en hij kan ook nog eens super bewegen

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 18:22

bij ons staan der 4 op stal,niet de makelijkste paarden vind ik zelf,maar wel super bewegen

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 18:24

op me stage staat er een van een pensionklant, loopt ZZ licht, echt mooi vind k m niet maar kan wel goed lopen!Wel veel karakter, beetje een scheiterd af en toe

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 19:58

Mijn farrington is ook niet de knapste, maar zeker wel de grootste knuffelkont die ik heb.
Ze kan me uren achterna wandelen, komt graag even spieken wat ik aan het doen ben en houd ontzettend van gekriebelt worden.
Gisteren was de hoefsmid op bezoek en ook die heeft ze bijna uitgekleed zo lief dat ze hem vond.
Mijn farrington is een koffievos.

sannewalter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 22:20

hebben jullie er mischien foto's van, en hoe zijn ze op stal? en met rijden, goed lopen e.d?

DAANN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 15:25

Hier een foto van de Farrington x Florestan van m'n kennis:

Afbeelding

gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 15:30

ik heb een farrington jaarling hengst, hij is ook vos enheeft twee witte achterbenen en een ( al zeg ik het zelf hele stoere bles Het is echt een schatje. Ik ben ook fan van Farrington de meeste farringtons doen het goed in de sport dus dat belooft wat.
Trouwens ze kunnen op latere leeftijd nog een kleurverandering doormaken en alsnog koffievos worden, dus blijven hopen!!! ( doe ik ook)

jessje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 17:07

Mijn merrie heeft een farrington-veulen gehad, vroeger, die is Z2 dressuur en ZZ springen, voor foto's pb je maar, ik ga die hier niet plaatsen, want ikken de eigenaars van het paard eigenlijk niet en weet niet of ze dat wel leuk zouden vinden...
Het is een vos-merrie met witte bles (uit een zwart-bruine moeder met grote witte bles) Van het karakter kan ik niet veel zeggen, ik heb het paard nog nooit in het echt gezien.