Nachtegaals Topgun

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Loolapelooza

Nachtegaals Topgun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-05 22:50

Klik voor stamboom

Kan iemand me helpen met de aanvulling en is er meer geweten over deze hengst en/of zijn afstamming?

joostvangestel

Re: Nachtegaals Topgun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 11:40

Gôh, die stamboom is al een heel eindje ingevuld Haha! Knipoog

Nachtegaal's Tracy Ann is een behoorlijk bekende merrie, gefokt door Vos in Wijk bij Duurstede. Ze is geloof ik alweer een tijdje in handen van Scholten in Oosterwolde, voor wie ze ook wat kampioenschappen heeft behaald. Tracy Ann heeft als jaarling heel wat gewonnen, als ik me niet vergis. Er zijn dan ook heel wat mooie foto's van.

De vader van Topgun is Boreas Winston, de meest miskende halfbroer van Boreas Ubbo. Hier en daar heeft hij wel wat leuks gebracht, maar werd toch op afstammelingen afgekeurd. De vader van Winston is de Elite hengst Weston Falcon, de moeder de Elite merrie Boreas Leone.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 12:18

ik kan alleen vertellen dat nachtegaals captain ook een paar van deze namen in zijn papier heefd staan.
nachtegaals captain is de opa van mijn pony.

maar er staan wel behoorlijk gefokte pony,s tussen.
ik weet er verder niet veel vanaf maar begin het te leren.

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-05 22:17

joostvangestel schreef:
Gôh, die stamboom is al een heel eindje ingevuld Haha! Knipoog

Dank je wel Joost Kusje Haha!

Citaat:
Nachtegaal's Tracy Ann is een behoorlijk bekende merrie, gefokt door Vos in Wijk bij Duurstede. Ze is geloof ik alweer een tijdje in handen van Scholten in Oosterwolde, voor wie ze ook wat kampioenschappen heeft behaald. Tracy Ann heeft als jaarling heel wat gewonnen, als ik me niet vergis. Er zijn dan ook heel wat mooie foto's van.

Je hebt toevallig niet een paar van die mooie foto's?

Citaat:
De vader van Topgun is Boreas Winston, de meest miskende halfbroer van Boreas Ubbo. Hier en daar heeft hij wel wat leuks gebracht, maar werd toch op afstammelingen afgekeurd. De vader van Winston is de Elite hengst Weston Falcon, de moeder de Elite merrie Boreas Leone.

Heb net nog een praatje gemaakt met de eigenaar en die vertelde me dat al, Topgun is wel een voorbeeld van wat leuks. Als je hem in het tuig ziet lopen dan kijk je hem lang na hoor ...
Vind het wel jammer dat ie hem niet zo vaak inspant. Haha!