Foto van de hengst Havidoff gezocht!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jomulder

Foto van de hengst Havidoff gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-05 19:27

Hoi allemaal!!!

Heeft iemand misschien een foto van Havidoff? Ik heb een leuk paard op het oog en hij is van havidoff, ben dus erg benieuwd hoe z'n papa eruit ziet!

Ik heb geprobeerd om de hengst op internet op te zoeken, maar het is niet gelukt Huilen

Alvast bedankt!!!!!!!

Groetjes jolanda

Nicole288

Re: Foto van de hengst Havidoff gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 21:04

Dit is Havidoff

Afbeelding

Afbeelding

Basvdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 21:06

Chris van Bommel heeft m ter dekking

jomulder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-05 08:09

Bedankt! Heb jij 'm van de KWPN site af? Ik heb daar ook gekeken maar ik moest inloggen en dat lukte niet.

Heeft er verder nog iemand ervaring met afstammelingen van Havidoff?

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 08:57

jomulder schreef:
Bedankt! Heb jij 'm van de KWPN site af? Ik heb daar ook gekeken maar ik moest inloggen en dat lukte niet.

Heeft er verder nog iemand ervaring met afstammelingen van Havidoff?

Ik heb een Havidoff merrie. Zeer vriendelijk paard, heel rustig in de omgang en nuchter. Maar schijn bedriegt, onder het zadel kan ze enorm bokken, zodanig dat je er absoluut af gaat. Gelukkig doet ze dat tegenwoordig nauwelijks meer.
Het is een paard dat enorm aan haar verzorgers hecht. Met rijden is ze heel werklustig/looplustig, denkt mee (moet uitkijken dat ze het initiatief niet overneemt) en doet alles om haar verzorger/amazone te plezieren.
Afgezien van het bokken soms een superpaardje dus gewoon.
Inmiddels heb ik er 4 nakomelingen van. Ook voor de opvoeding van de veulens is ze heel geschikt, ik kan alles met de veulen doen en ze verdraagt ook bijna alles van de veulen, ondanks dat die het haar soms niet eenvoudig maken. Haar superkarakter geeft ze ook door aan haar veulens. Ook het bokken heeft ze helaas aan één nakomeling doorgegeven Clown .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 09:19

Afbeelding

Dit is mijn Havidoff. Heel fijn paard, kan iets brutaal zijn.

jomulder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-05 09:52

Hoi pipo! Ik zie geen foto? Ik heb ook foto's gemaakt, maar ik krijg ze niet op de computer, grrrr, het zal een keer gelijk lukken....... Ik vraag het vanavond wel ff aan m'n vader. En dan moet ik ze nog op de site zien te krijgen, hmm..

Hij lijt wel op z'n vader. Hij is ook donkerbruin, nu ongeveer 1.70, 4jaar. Ik vind het wel opvallend dat ze een wat korte hals hebben. die van jullie ook?

ik hoop dat het vanavond lukt met de foto's!