Wie kent Fellini

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fliam

Wie kent Fellini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 16:15

Graag zou ik wat meer info willen weten over de KWPN dekhengst Fellini! Wie heeft hier nog meer een nakomeling van?

fliam

Re: Wie kent Fellini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-05 18:09

Niemand??

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 06:40

De enige Fellini die ik ken is een Burggraaf zoon die al flink wat jaren bij het BWP gekeurd is en als ik me goed herrinner bij het zellehof in Antwerpen ter dekking staat.

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-05 07:20

Petraaken, bedankt voor je reactie! Mijn informatie rijkte niet verder dan dat hij maar een jaar gedekt zou hebben. Ik kan hem nergens vinden op site's en zo. Ik zou graag een foto van hem willen hebben! Er is dus nog hoop!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 09:19

www.zellehof.be is de website van hen. Al staat Fellini daar niet meer heb ik net ontdekt. Kan natuurlijk ook zijn dat hij ondertussen al overleden is.

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-05 11:45

He petraaken hardstikke bedankt voor de link! Ik heb gelijk de hengstenhouderij gemaild... Ik wacht af!

Dorien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 15:37

Fellini heeft inderdaad voor het BWP gedekt. Maar als je op hun website gaat kijken onder "Niet actieve hengsten" staat hij daar bij; dit wil gewoonlijk zeggen dat hij naar het buitenland verkocht is of eventueel overleden.

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-05 17:06

Hmmz dorien, daar kan je gelijk in hebben. Maar waar ik werkelijk benieuwd naar ben is de reden waarom hij niet meer dekt. Nergens is er info te vinden over hem, of foto's of wat dan ook. Ik heb alleen de stamboom van mijn paard maar zou graag een foto van fellini hebben. Bedankt voor je reactie!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 18:52

Het zou mij sterk verbazen als het Zellehof geen foto's van hem heeft.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 18:58

Heb hier toevallig nog een foldertje van hem in het dubbel liggen. Als je mij je adres bezorgt via pb dan stuur ik het op naar jou.

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 18:02

Heb je ge pb't

kraamkliniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 21:53

Ja, Ja, ik ken hem!

wij hebben hem gefokt uit onze Cadmus merrie.
Joop van Uytert heeft hem in Belgie voor de keuring gebracht in Belgie.
Daar is hij dus goedgekeurd. Jammer genoeg heeft hij korte tijd erna een blessure opgelopen zodat hij niet in de sport uitgebracht kon worden.
Enige jaren erna heeft er nog iemand gebeld die de hengst of misschien wel ruin had gekocht en ermee reed.
Later hebben we er niets meer van gehoord.

Hij komt uit een goede stam. Een halfzuster van de moeder is een keer op de olympische spelen geweest. Hijzelf is de halfbroer van diverse z en zz paarden. De moeder is Uline een ster preferent prestatie merrie.
Ook de verdere nafk van die stam doet het heel goed.

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 10:56

Hoi Kraamkliniek! Wat gaaf dat je een reactie hebt geplaatst! Ik heb namelijk een nakomeling van hem! Maar ik kon dus nergens, maar dan ook nergens, een foto van hem vinden. Heb jij er misschien nog een liggen? En evt. een foto van Cadmus? Dekt Fellini trouwens nog?

Verder ben ik nog in contact met iemand die ook een nakomeling van hem heeft, deze doet het goed in de springsport. Helaas heeft die van mij vroeger een ongeluk gehad en is nu scheef. Ook heeft hij hoefkatrol. Hij staat dus bij mij als recreatie.

Ik hoop snel van je te horen!