Afstammelingen van Nijinski????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Woodstock

Afstammelingen van Nijinski????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-05 21:49

Hoi hoi!
K wou weten of er nog meer mensen zijn met een afstammeling van Nijinski, gezien k er nog bijna nooit van had gehoord totdat k der zelf eentje had Haha! Hebben jullie ook info over verdere afstamming, foto's van die van jou en hoe zijn ze met rijden/in de omgang????

Hier ff een foto van Nijinski Knipoog
Afbeelding

TequilaRos

Re: Afstammelingen van Nijinski????

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 23:08

Ik had bijna een Njinski gehad. Zou er vorig jaar mee dekken, maar de eerste keer was mijn merrie niet drachtige en moest dus nog een keer. En toen stond de hengst al op het vliegveld en moest ik dus een keuze maken.... Dat is dus zijn halfbroer Numero Uno geworden.
Ustinov is een volle broer van Nijinski en staat nog wel bij Hans Horn op stal, maar dat wist je waarschijnlijk al.

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 11:40

Toch schijnen Ustinov en Nijinski veel van elkaar te verschillen. Ustinov is volgens zijn berijder precies zijn vader, een toppertje in de dop. Nijinski is hen een beetje tegengevallen, maar ik ben vergeten waarom.

Woodstock

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-05 09:43

Is het een leuk veulen geworden Tequilaross? Ben trouwens wel benieuwd waarom Nijinski is tegengevallen.... Weet iemand daar meer over toevallig?

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 11:23

@Woodstock: Ja het is een mooi merrieveulen geworden. Voor de eerste foto's zie mijn onderschrift. Eerdaags plaats ik wel weer foto's in de de Kraamstal.

Nijinski dekte niet zoveel en stond behoorlijk in de schaduw van zijn halfbroer Numero Uno.

PinkPanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 11:01

Wij hebben 2 jaar geleden een maand een Nijinski op stal gehad om zadelmak te maken. Was echt een heel rustig, braaf paard.

Na 2 weken kon er gerust een buitenritje mee maken... Lachen

We hebben hem dus niet zo lang gehad, maar naar mijn idee was het echt een heel nuchter paard.