) en ik ben nu 2 maanden en een week oud. Vorige week dinsdagavond heb ik een ongelukje gehad maar gelukkig gaat het alweer heel goed met mij en hoef ik sinds vanochtend ook niet meer van die vieze antibiotica spuiten, blegh! Ik vind het nu eigenlijk wel lekker als ze me in gaan smeren met Acederm en ben ook niet meer zo bang voor de baasjes, omdat ze niet meer met die enge spuitbus komen. Ennuh, ik ben ook al heel groot! Mijn baasje heeft me van de week gemeten en kwam op 1.20 uit, terwijl ik als baby 1.05 was. (Ik ben nu natuurlijk al heel groot, stoer en sterk
) Ook de dierenartsen zeggen dat ik een grote beer ben al! Mijn baasje vindt dit leuk omdat ze hoopt dat ik later een heel mooi groot paard mag worden!En nu foto's van wat ik heb beleefd vanochtend
Ik kan al heel overtuigend dood liggen, vind je ook niet? (Midden in ons eten is natuurlijk het aaaaaaaallerleukst, mamma eet maar om me heen
)
Maar dat ben ik niet hoor!

Hier kan je zien dat ik een beetje gewond ben. Maar het gaat alweer veel beter hoor!

Nu ga ik me even moed indrinken en dan gaan we aan de slag... (het sneeuwt hier trouwens bijna!)

Even de spiertjes trainen! Mijn baasje vind dat ik al een mooie gespierde kont heb

Whieha! Staartje in de lucht voor het aerodynamische effect!

Ik kan ook al steeds beter draven, dit is nieuw, alle voetjes van de vloer

Baas, heb je me wel gezien? Ik ga nu met de bal spelen...

Eerst stop ik hem in mn mond...

...en daarna ga ik er achteraan rennen!

Nou daag! Zo staan we erbij vandaag. En zo was het 3 maanden terug, weet je het nog? Gelukkig zat ik toen nog in mamma's buik want dat ziet er wel heel koud uit!

Doei!!
Dat ziet er wel vervelend uit zeg, die wond! Maar gelukkig gaat het wel goedkomen toch?

! Maar zo te horen wordt die heeeeeel goed verzorgd