Assedo (Solitair x Ahorn) ruim 2 maanden oud!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Odess

Assedo (Solitair x Ahorn) ruim 2 maanden oud!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-05 11:39

Hallo! Kennen jullie me nog? Ik ben Allegro Assedo (maar noem me maar Assedo hoor Knipoog) en ik ben nu 2 maanden en een week oud. Vorige week dinsdagavond heb ik een ongelukje gehad maar gelukkig gaat het alweer heel goed met mij en hoef ik sinds vanochtend ook niet meer van die vieze antibiotica spuiten, blegh! Ik vind het nu eigenlijk wel lekker als ze me in gaan smeren met Acederm en ben ook niet meer zo bang voor de baasjes, omdat ze niet meer met die enge spuitbus komen.

Ennuh, ik ben ook al heel groot! Mijn baasje heeft me van de week gemeten en kwam op 1.20 uit, terwijl ik als baby 1.05 was. (Ik ben nu natuurlijk al heel groot, stoer en sterk Haha!) Ook de dierenartsen zeggen dat ik een grote beer ben al! Mijn baasje vindt dit leuk omdat ze hoopt dat ik later een heel mooi groot paard mag worden!

En nu foto's van wat ik heb beleefd vanochtend Cheese!

Ik kan al heel overtuigend dood liggen, vind je ook niet? (Midden in ons eten is natuurlijk het aaaaaaaallerleukst, mamma eet maar om me heen Clown)
Afbeelding

Maar dat ben ik niet hoor!
Afbeelding

Hier kan je zien dat ik een beetje gewond ben. Maar het gaat alweer veel beter hoor!
Afbeelding

Nu ga ik me even moed indrinken en dan gaan we aan de slag... (het sneeuwt hier trouwens bijna!)
Afbeelding

Even de spiertjes trainen! Mijn baasje vind dat ik al een mooie gespierde kont heb Haha!
Afbeelding

Whieha! Staartje in de lucht voor het aerodynamische effect!
Afbeelding

Ik kan ook al steeds beter draven, dit is nieuw, alle voetjes van de vloer Haha!
Afbeelding

Baas, heb je me wel gezien? Ik ga nu met de bal spelen...
Afbeelding

Eerst stop ik hem in mn mond...
Afbeelding

...en daarna ga ik er achteraan rennen!
Afbeelding

Nou daag! Zo staan we erbij vandaag. En zo was het 3 maanden terug, weet je het nog? Gelukkig zat ik toen nog in mamma's buik want dat ziet er wel heel koud uit!
AfbeeldingAfbeelding

Doei!! Doei! Doei, doei Doei!

Nicole288

Re: Assedo (Solitair x Ahorn) ruim 2 maanden oud!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 11:50

Wat is hij toch leuk, een lekkere actieveling, leuk met die bal, haha, opletten he, ik ga wat leuks doen Lachen Dat ziet er wel vervelend uit zeg, die wond! Maar gelukkig gaat het wel goedkomen toch?

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 13:03

Leuke foto's Lachen
Die zevende draffoto is mooi..!

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 16:12

Hij blijft leuk! Maar oe die foto van die wond, jakkie dat ziet er eng uit. Waarschijnlijk enger dan het is, maar jakkie... Gelukkig komt dat gewoon goed. Hij wordt zeker een hele stoere vent. Ik denk dat ie net wat groter is al Avenue, alhoewel die nu ook weer groeit.

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 17:17

Hij is echt stoer Kwijl Haha! Heel leuk veulen! Hij ziet er ook lekker vrolijk uit Lachen

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 17:21

hoe kwam die wond eigelijk? mooi veulentje, en de laatste foto (van dat veeeell sneeuw is moooi)

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 17:27

Echt een mooi veulentje!! ook goede afstamming Tong uitsteken
Hoe kwam die wond eigenlijk??

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 18:00

Zo die is groter gegroeit Haha!
Nu maar hopen dat er geen erg litteken overblijft van zijn avontuur.

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-05 19:13

Assedo is vorige week dinsdagavond door de draad gegaan en daardoor heeft hij een enorme wond van 20 cm lang en 5/6 cm diep opgelopen. Het is echt al enorm veel vooruitgegaan!! Ik hoop natuurlijk dat het mooi geneest maar ik ben al enorm blij dat hij er helemaal geen last van heeft en een beetje litteken maakt me dan niet uit. We behandelen het momenteel heel intensief en je ziet het gewoon per dag vooruit gaan!

boerinnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 07:56

Hé, leuke foto's. Vroeg me al af hoe hij aan die wond kwam, maar mijn vraag is inmiddels beantwoord.
Hij is iig lekker ondernemend.

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 09:21

Leuke foto's!! Hij groeit flink!! Echt leuk hoe die veulens zichzelf kunnen vermaken met een skippybal Haha!

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 10:34

Ik kon de foto's de hele tijd niet zien, nu dus wel.
Super leuke foto's en wat is ie groot geworden.
Ik zal al te wachten tot de foto's voor mij te zien waren want ik ben reuze benieuwd naar Solitair veulens. Overweeg om op Hon Solitair te zetten.
Nou heb ik nog drie weken de tijd, hoorde ik gister, dus kan ik nog even dubben.
Ik vindt Adesso errug mooi!.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 17:06

paasei, die wond! Wat een joekel zeg! Arme Assedo Ach gut ! Maar zo te horen wordt die heeeeeel goed verzorgd Knipoog!

Hij ziet er verder echt super uit hoor Bernadette! Heel mooi ventje heb je!
Je wilt hem houden denk ik he? Ga je hem castreren? (ik zit namelijk al te denken hoe ik het ga doen als Ivanka een hengstje krijgt Haha! )

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 20:53

Jeetje behoorlijke wond!!! Maar wat een energie dat veulen, en mooi!!!! Wond ziet er best netjes uit. Succes ermee!! Cool

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 21:22

Tinne schreef:
paasei, die wond! Wat een joekel zeg! Arme Assedo Ach gut ! Maar zo te horen wordt die heeeeeel goed verzorgd Knipoog!

Hij ziet er verder echt super uit hoor Bernadette! Heel mooi ventje heb je!
Je wilt hem houden denk ik he? Ga je hem castreren? (ik zit namelijk al te denken hoe ik het ga doen als Ivanka een hengstje krijgt Haha! )

Die wond ziet er nu alweer zoveel mooier uit! Hij wijkt al helemaal niet meer en ook is er bijna geen etter meer te bekennen. Het geneest gewoon super!

Ik wil hem zeker weten houden, deze gaat niet meer weg Haha! (eenmalig eigen fokproduct voor mezelf) Mijn vader is er groot voorstander voor om hem hengst te houden, ik zie wel. Ik wil hem wel zo lang mogelijk hengst houden. Als hij gewoon braaf is en geen hengstenkuren vertoont zal ik hem niet gaan castreren. Hengsten ontwikkelen zich namelijk altijd zo mooi, dat wil ik maximaal benutten!

Nog 2 foto's van gisteren: Assedo met identiteits crisis... Was ik nou een hondje??? Blond

Afbeelding

En mijn Assje in vol ornaat Haha!

Afbeelding

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 07:16

Zo, dat wordt al een hele vent, dat kleine veulenachtige begint er al af te gaan. Mooi hoor!

Gelukkig gaat het beter met z'n wond, hopelijk geneest het snel en zonder al te veel littekens

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 08:46

Het is een een leukerd! Wat fijn dat die wond goed geneest! Ik ben helemaal blij dat je zegt dat hij bij de geboorte 1.05m was en nu 1.20 m. Rebelse was 1.05m toen ze 4 dagen was en is nu 1maand oud en 1.10m ik hoop dat ze ook 1.20m is met 2 maanden

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 22:07

Hij ziet er goed uit die Assedo!
Die wond ziet er zo op de foto wel ernstig uit, gelukkig dat het goed aan het genezen is.