Proud Lady in Noord Braband......

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jes

Proud Lady in Noord Braband......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-05 08:02

hallo....
ik weet niet of ik het hier goed zet, maar ik wil ff mijn verhaal kwijt over het toekomstige veulentje van Proud Lady!!!!

Gister gingen we om 07:15 uur naar de dierenarts om te laten kijken hoe het met haar hengstigheid was.... we moesten daar om 08:00 uur zijn en na controle bleek aan allebij de eierstokken, twee goede eitjes, dus zijn advies; zo snel mogelijk laten insemineren!!! Dus wij dat hengstenstation gebeld of we d'r dezelfde dag nog konden brengen, dat was geen probleem. Ik moest eerst ff les geven, en daarna om 11:15 uur zijn we vertrokken. We hebben er 3 uur over gereden, het was nogal druk op de weg........ Toen we daar aankwamen eerst onze ogen uitgekeken.... het is echt mooi daar!!!! We hebben Lady in een box gezet en allen omtrent de dekking geregeld.... ze zouden haar vanmorgen gelijk insemineren Tong uitsteken ..... Ook nog ff bij de hengst gekeken (DON RUTO) Vingers aflikken en daarna afscheid genomen van Lady....... ook al kan ik d'r over 4 dagen weer ophalen, en elke dag ff bellen, toch vind ik het altijd moeilijk om d'r achter te laten.....(zou ze denken dat ze weer verkocht is???) gelukkig konden we de trailer ook daar laten staan, det scheelt weer reis tijd!! Op de terugweg hebben we heel veel in de file gestaan...... terug hebben we er 4 uur over gedaan!!! gelukkig maar dat we de trailer en ook niet aan hadden hangen, dan had het nog langer geduurd!!! over 18 dagen moeten we controleren of ze echt drachtig is! Ik vind het super spannend!!! nou dit was mijn verhaal, als ik meer weet dan vertel ik het wel...
xxx Jessy