De complimentjes vlogen iig al om de oren toen ze net van de trailer af was(tsja zwart ,hoogbenig en langelijnd he
).En ze gedroeg zowel als in de trailer als tijdens het springen voorbeeldig.
Ze was alleen niet erg onder de indruk van die drukke mensjes met zweepjes haha
Ze vroegen 3x of ze wel echt maar 3 jaar oud(over de 1.70) was,mensen uit publiek geloofde het niet omdat ze al erg compleet is en erg veel uitstraling heeft,en dat ze dan vast wel al l dressuur was of zo ivm mooie bespiering
Maar nee, we zitten er alleen nog maar in stap op hihi.
Het was de eerste keer op echt vreemd terrein en voor eerst in binnenbak en al die mensen,dus was eng maar ze was toch heel braaf.Lekker koel in de kop.
Dus eerst rondje aan de hand,daarna los,ging lekker dicht bij dhr reijne(hoofd kwpn noord holland) staan was wel benieuwd,dus hoorde van zo das een mooi paard
(glim glim)Toen het springen ze begonnen heel rustig had gezegd dat ze nauwelijsk ervaring had,en keurig liet ze alle balkjes liggen,we wat aangetikt,maar heel braaf.
Toen het commentaar,hele mooie langelijnde merrie,wel wat stijl(klopt idd ja)en dat zag je wel wat terug in zowel bewegen als springen,dus advies was om haar niet te laten springen op de keuring en dat volg ikd an ook van harte op.
Verder had ze zowel met het springen als het lopen zelf een erg goed achter been gebruik,wat ik zelf toch erg belangrijk vind.
Ze leit zich makkelijk weer vangen,zo hup trailer weer achter me aan op,lekker aan het hooi,nog 1 paardje zien springen en weer naar huis.
en nog wat bekende gezien,altijd leuk.
Erg veel weer geleerd(en zij ook)en nu op naar de keuring zelf te 27 juni wormerveer
We gaan uiteraard voor Ster!
oh ja nog 1 vraag,hoe werkt het nou precies,als je bij wormerveer ster word ga je dan door naar centrale keuring te midden beemster?of alleen de beste stermerries?want staat in strengen dat je je daar voor 23 juni voor moet opgeven dus snap m niet helemaal.
En waar kan je dan voorlopig keur worden?
Als iemand me dat kan uitleggen,graag!
Sommige driejarige (en zelfs vierjarige) die ik in de eerste en tweede groep voorbij zag komen, waren vrij onder de maat. Ielig, klein en beknopt. Maar goed, dat is dan ook het merriemateriaal wat je op dat moment voorbij ziet komen. In Wormerveer zag ik er ook weer hele goede voorbij komen. Dus ik denk dat jouw merrie daardoor ook positief is opgevallen, omdat ze al vrij aan de maat is en niet zo iel er uit ziet (als ik jou mag geloven).
. Ik kan me bij die kritiek op de snelheid achter wel iets voorstellen hoor, ze zette dat voorbeen die avond zo ver weg (heb ik thuis niet zo gezien) waardoor de beweging erg hectisch werd. Ik vind haar voor zover ik kan beoordelen achter wel sterk, zet makkelijk haar achterhand eronder, maar had op zich wel achter sneller mogen zijn.
Op naar de Pavo volgend jaar
, hoewel zij het allemaal prachtig vond.