Turbo Magic mag naar Verden!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wynona

Turbo Magic mag naar Verden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 12:13

Denken jullie dat ie nog kans maakt op een goedkeuring....?

MissHIS

Re: Turbo Magic mag naar Verden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 12:21

Hij is op wacht gezet op basis van zijn nakomelingen. Pas als zij bewijzen dat de jury ernaast zat, en zij zich dus positief onderscheidden ten opzichte van hun leeftijdsgenoten, kan er op deze keuze worden terug gekomen. Ik denk niet dat zijn eigen prestaties hier (veel) invloed op zullen hebben. Ik ben bij de afstammelingenkeuring geweest en vond de beslissing van de jury de juiste.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 18:58

Ze hebben mijn veulen nog niet gezien...
Sigaar Afbeelding
Is ze niet prachtig!!? Tong uitsteken

In het afstammelingen rapport stond trouwens letterlijk dat de merries (moeders van de getoonde afstammelingen) van matige kwaliteit waren... Verdrietig

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 06:12

ja, dat klopt ook maar juist ook op matige merrie ( of van slechtere kwaliteit) moet hij wel kunnen verbeteren, daar gaat het nou juist om in de fokkerij. Ik denk dat de beslissing van de jury voor dat moment de juiste was, maar ik heb ( net als jouw veulen Ivonnelind) ook een paar hele mooie veulens van hem gezien. Dus wie weet word hij na verloop van tijd toch nog weer goedgekeurd.

Wynona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 08:07

Vorig jaar waren er ook maar ca. 30-35 veulens van hem. Dit jaar is dat als goed is meer.

Wie heeft er nog meer een nakomeling van Turbo?

Ik zou graag meer foto's willen zien.

monnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 08:25

Afbeelding

Op 4 dagen oud Turbo Magic x Flemmingh x Farrington

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 10:41

avhemert schreef:
Vorig jaar waren er ook maar ca. 30-35 veulens van hem. Dit jaar is dat als goed is meer.

Wie heeft er nog meer een nakomeling van Turbo?

Ik zou graag meer foto's willen zien.

pb mariekske eens, die heeft ook een turbo nakomeling. Volgens mij staan er al fotos van op bokt. ff zoeken met de zoekfunctie!

dunya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 14:15

Volledige selectie WK jonge dressuurpaarden bekend

Het KWPN heeft vandaag de volledige selectie voor het Wereldkampioenschap voor jonge dressuurpaarden, dat van 1 tot en met 3 juli in het Duitse Verden plaatsvindt, bekend gemaakt. Naast Yvonne Copal en Tuschinski (Krack C x Pion) , Tommie Visser en Turbo Magic (Cabochon x Cocktail) en Hans Peter Minderhoud met Tango (Jazz x Contango), zijn bij de vijfjarigen ook geselecteerd Kern’s Tado Ando (Obelisk x Transvaal) gereden door Niels Valkenburg en Totilas (Gribaldi x Glendale) van Jiska van den Akker. Hexagon’s Truppa (Rubiquil x Rinaldo) en Thamar Zweistra vormen de reservecombinatie.

Bij de 6-jarigen heeft Hans Peter Minderhoud ook een ijzer in het vuur, Sensation (Jazz x Blanc Rivage xx). Edward Gal komt met Sisther de Jeu (Gribaldi x Amor) in de ring en Theo Hanzon rijdt Spargo (Krack C x Boreas). Special D (Métall x Zandigo) gereden door Diederik van Silfhout en Lipika Special Gift (Montecristo x Voltaire) onder Liseon Kamper completeren de Nederlandse afvaardiging. De reserve bij de 6-jarigen is Skyline (Democraat x Michelangelo) die wordt gereden door Anne van Uytert.

Maris_Zarcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 16:05

Wendy heeft 2 of 3 jaar geleden een veulen van Turbo Magic gehad ( Ik had Wendy toen nog niet, maar ik weet wel dat ze dit veulen van Turbo Magic had)

Afbeelding
Afbeelding

Ik heb gehoord van de oude eigenaresse van Wendy, dat het nu een mooi veulen is

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 11:26

Die Turbo Magic jaarling die wij hier hebben staan is ook een prachtig veulen. Kan me niet voorstellen dat ze qua afstamming een veulen als dit zouden afkeuren.