Welsh hengsten (+poll)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Van welke sectie vind jij de meeste mooie hengsten? (voor het gevan lje niet kan kiezen mag je er 2 kiezen)

Welsh sectie A
9 (27%)
Welsh sectie B
2 (6%)
Welsh sectie C
4 (12%)
Welsh sectie D
10 (30%)
Welsh sectie K
5 (15%)
Welsh sectie HBW
1 (3%)
Welsh sectie NWR
2 (6%)

Totaal aantal stemmen: 33

Black_White

Welsh hengsten (+poll)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 14:17

Ik was eens benieuwd naar welke welsh hengsten jullie hart stelen, en van welke sectie jij de meeste hengsten mooi vind. Ik vind persoonlijk de Welsh mountain echt super mooie paardjes, maar de welsh cob heeft ook wel wat. En ik vind de welsh-K ook wel mooi, net als de welsh-C pony. Oftewel ik zou er nu al niet uitkomen Haha!
Met dit topic wil ik eens een beetje rondsnuffelen en ideeën op doen voor een leuk hengstje voor mijn Welsh-C merrie.

(over de poll: ik weet niet of ik alle secties heb gehad, en of ik er te veel heb gezet. maar heb even op internet rond gekeken, en kwam deze secties tegen)

Eilinora

Re: Welsh hengsten (+poll)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 20:36

ik vind de welsh sectie a(mountain) en de welsh sectie d(cob)
het mooiste.
ze zijn zo mooi stevig gebouwd en hebben ook mooie sokken.
zelf help ik op een stal van welsh mountains dus waar ze ook fokken.
en ik heb zelf 2 welsh mountain jaarlingen omdat ze het meest ideaal voor mij zijn.
de welsh cobs kan ik net niet aan.

maar ben dus helemaal weg van welshjes

Topcob

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 20:45

Ik hou van en houd welsh cobs, sektie D dus.
De mooiste hengst van Nederland in deze sektie vind ik Thorneyside the Intruder.
Er zijn al mooie veulens van hem geboren dit jaar en hij mag dit jaar weer al mijn merries dekken.
Na het dekseizoen gaat hij weer terug naar Engeland.

Afbeelding

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 21:22

Voor mij zijn de B-tjes het allermooist, mooie rijtypische verhoudingen, mooie maat, kortom een perfecte kinderpony en die proberen we dan ook te fokken met onze welsh B merries Knipoog
Dit jaar verwachten we 2 veulens van Glansevin Graffity. De eerste is al geboren en de tweede staat op het punt om geboren te worden, dus ik loop nu weer snel naar buiten om te kijken hoe het er voorstaat Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 21:35

De welsh A en D Ja Hele mooie welshjes.. Lekker stevig Haha!
Wat een super mooie hengst is dat zeg die Thorneyside the Intruder Lovers Echt om van te kwijlen !!

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 08:28

Die Thorneyside the Intruder is inderdaad errug mooi

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 17:53

ik vind a hengsten heel mooi
en de K hengsten ook

wondertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 20:45

Ik vind de welsh k/nwr en b het mooist want die heb ik zelf Tong uitsteken ( k en nwr is tog hetzelfde)

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-05 17:24

wondertje schreef:
Ik vind de welsh k/nwr en b het mooist want die heb ik zelf Tong uitsteken ( k en nwr is tog hetzelfde)

Haha! kan wel, deze secties vond ik alle maal op internet na even snel zoeken. Heb me niet echt verdiept in welke secties wat is Haha! dus als het niet klopt srry Bloos

Ik heb op welsh K gestemd, en op welsh C. Mijn welsh Ctje is eigelijk een merrie, maar dat maakt niet uit. Vind welsh A en D ook wel erg mooi Haha!.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 18:40

Ben zelf NWR en Cob fan Ja Zelf heb ik een NWR merrie en rijd bij Topcob de cobhengst Sevenmornings Brenin ( zie profiel!)

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:04

Ik heb ook NWR en D gekozen...
Maar van alle secties ken ik plaatjes van hengsten die je hart kunnen stelen!!! Knipoog Haha!

Trouwens; Sectie K is verandert in de sectie NWR, die staat er dus dubbel in + de sectie HBW heet tegenwoordig WPBR Knipoog

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 10:50

youngster schreef:
Ben zelf NWR en Cob fan Ja Zelf heb ik een NWR merrie en rijd bij Topcob de cobhengst Sevenmornings Brenin ( zie profiel!)

heb net in je profiel gekeken. Sevenmornings Brenin is echt vet mooi! jij geluk dat je van die mooie paardjes mag rijden. Haha!

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 10:52

Tha_Niekje schreef:
Ik heb ook NWR en D gekozen...
Maar van alle secties ken ik plaatjes van hengsten die je hart kunnen stelen!!! Knipoog Haha!

Trouwens; Sectie K is verandert in de sectie NWR, die staat er dus dubbel in + de sectie HBW heet tegenwoordig WPBR Knipoog

Haha! whoops Bloos najah jullie begrijpen wat ik bedoel Haha!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 11:18

Black_White schreef:
youngster schreef:

heb net in je profiel gekeken. Sevenmornings Brenin is echt vet mooi! jij geluk dat je van die mooie paardjes mag rijden. Haha!

Ben er ook heeeel blij mee. Het is echt een schatje Ja

Spaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 19:15

Ik kies voor de sectie NWR en WPBR. Heb zelf een enter NWR merrie Vitano X Flora hof's magic X Bokkesprongs Czardas. Verder heb ik ook nog een jaarling NPRS merrie van Vitano x Aron X El beauty ik denk erover om deze tezijner tijd te laten inschrijven bij het WPBR. Vitano is een voor het welsh stamboek erkende Dekhengst van Vita Nova's Hanassie. De welsh merrie is om mee te gaan fokken en de NRPS merrie wil ik verkopen.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 21:58

Ik ben echt een NWR mens... heb heeeeeeeeeeeeelemaal niks met de andere secties...