Het is een KWPN merrie met als afstammeling: V. Exponent en VM. Unitas. Ze heeft tuigpaardenbloed.
Ik wil wel een veulen die meer capaciteiten heeft dan haar moeder.
Hier wat foto's:
Wie weet wat en heeft een plaatje van de hengst erbij?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Rhea schreef:kune je niet beter een veulen kopen??
Beetje rare opmerking vindt ik dit.
Sammie schreef:Ik heb slechtere merries gezien, hoor waar ze mee wilden 'fokken'. Dus als de leeftijd mee zit, en ze wilt het veulen houden dan zou ik deze niet gelijk laten staan.
Rhea schreef:
ben ik niet met je eens, overigens heeft "wat anderen doen" geen invloed op mijn visie.
De vraag komt op mij niet over als serieus en bekend met kosten en risico's bovendien. Kijk eens in de kraamstal zou ik zeggen, en bepaal dan opnieuw wat wijsheid is!!
De Cabochon die net ggk is en van Reini Tewis is! Erg stoer dier die goed kan bewegen. Dekgeld is te behappen dus die gok kan je best een keertje wagen!
Rhea schreef:overigens maak ik uit haar pb naar mij toe uit dat ze duidelijk NIET op de hoogte is van de kosten!
Meghann schreef:paasei he sorry voor mijn taalgebruik, maar dit is niet te geloven. Lees goed ik denk erover na om haar te dekken, staat er hier ergens IK WIL!!!!NEE!!!Dus plaese mensen zit ten eerste mijn paard niet af te knappen en ten tweede ik vraag alleen naar een hengst!!!!!!Ik weet wat de kosten ervan zijn om een veulen te nemen. Heb het al uitgerekend, maar helaas ik heb geen paard met topbloedlijn en een duur paard van 20.000 euro waar je zeker van weet dat er een superveulen van uitkomt. Dus plaese, laat me paard met rust en kies een hengst uit wat misschien bij haar past!!!!!
Echt ik word zo moe van Bokt hier, allemaal maar bemoeien met elkaar. Ik vraag advies voor een hengst niet voor de kosten zijn, want geloof me die weet ik!!!!!!!!!