zoals sommigen van julie weten maak ik karakteranalyses van paarden en daar ga ik een artikel over schrijven voor in de battie van september, het stamboekblad van het Nederlands Stamboek voor Tinkers.
het is de bedoeling dat in het artikel wat voorbeeldanalyses komen van tinkers, dus nu heb ik julie hulp nodig
voor degene die het ok vinden als foto's van jouw paard in de battie komen te staan
heb 2 foto's van het hoofd nodig, hieronder de voorbeeldfoto's
een recht van voren, het paard mag geen bit in hebben en mag niet eten. de oren moeten recht naar voren staan en voorpluk mag niet voor de kruin hangen, het paardje op de voorbeeldfoto heeft een korte voorpluk maar bij veel tinks zou het handig zijn de voorpluk even achter het halster te stoppen, ook bij de foto van de zijkant
een halster mogen ze wel om hebben
en een recht van de zijkant, ook zonder bit dus, halster mag wel, het hoofd moet in ontspannen toestand zijn, dus niet van een tinker die net gerend heeft, de ogen moeten mooi open staan en de foto moet typerend zijn voor het paard, niet een slaapfoto bv dus
in het topic wordt later bekend gemaakt welke foto's en analyses gebruikt gaan worden voor het artikel
als julie meer info willen over het analyseren op zich, of voor voorbeeldanalyses, gewoon even kijken op mn site
www.freewebs.com/karakteranalyses
groetjes roos

Kan ook nog 2 andere tinkies voor je doen staan op de laatste foto links djimm en rechts prisco