Eerst een foto van voren, zijn boeg zit net zo hoog als mams

2 van de zijkant:

Even lekker knuffelen met mijn kleine man:

Is dit nou geen lieve foto?

En ter vergelijking, ik met Elmo`s volle zus Dipsy ook 2 maanden oud:

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zo slecht zijn de foto`s toch niet?
Mariska_28 schreef:En ter vergelijking, ik met Elmo`s volle zus Dipsy ook 2 maanden oud:
http://www.iersetinkers.com/fokt/elmo81.jpg[/img]
Leuk maanoogje
Mariska_28 schreef:Helemaal niemand?Zo slecht zijn de foto`s toch niet?
Sasjuh89 schreef:Mariska_28 schreef:En ter vergelijking, ik met Elmo`s volle zus Dipsy ook 2 maanden oud:
http://www.iersetinkers.com/fokt/elmo81.jpg[/img]
Volgens mij is dit toch écht een hengstje![]()
Mooie veulens,,Leuk maanoogje

) om te kwijlen!! Citaat:Helemaal niemand? Zo slecht zijn de foto`s toch niet?

gemske schreef:Wow die is al groot zeg! Is paps veel groter dan mams?
maroes schreef:Wat een leukerd je zeg! Daar kan je trots op zijn. Hij heeft ook veel uitstraling vind ik.
silas schreef:wow, o'malley veulens zijn mooi gebouwd!
Ik vind ze allebei erg mooi!
. Maar ik vind inderdaad veel O`Malley veulens mooi compact van bouw, met mooie nekken erop.jacky2 schreef:mooi,stoer veulen hoor ! en alzo lekker groot !
)Sasjuh89 schreef:Volgens mij is dit toch écht een hengstje Mooie veulens,, Leuk maanoogje

Pellie schreef:jawel... }> écht weer heel leuk hoor.... hij doet niet onder voor zijn grote zus
. Ik moet zeggen dat ik ook geen echte favoriet heb, als het tussen Elmo en Dipsy zou moeten gaan.. Hebben allebij hun plus en minpunten. Maar kan er maar 1tje houden (en al helemaal geen hengstjes)Maroush schreef:Die tekst slaat volgens mij pas op de volgende foto
Maar flinke veulens zeg !! En leuk kleurtje

Chubby schreef:Dank je welZowel Dipsy als Elmo zijn om te kwijlen. Zó stoer al! Mooie foto's van een lekker ding...!
. Is toch de bedoeling van fokken he, 2 dieren combineren en dan iets beters eruit krijgen.flettie schreef:Ik ben ook erg benieuwd hoe groot hij uitgroeid. De Zweedse die hem eerst misschien zou kopen, en daar toch vanaf zag omdat hij wat kromme benen had in het begin (komt vaker voor bij veulens en zoals je kan zien is het nu helemaal weg), schrijft nu op een zweeds forum waar ik ook foto`s had gezet iets in de trant van "Ojee wordt ie niet te groot". Alsof ie boven de 1.70 uit zal komen op 3 jarige leeftijd. Maar hoe groot hij wel gaat worden.. ik ben benieuwd.Damn.... wat wordt dat een knoeperd zeg!!
Erg leuke en mooie foto's Mariska! En Elmo... tja, nu al een Tanker
lowara schreef:Als ie op zijn vader gaat lijken zal ie het vast een keer gaan proberen lateraaah elmo wordt al een heerlijke tank zeg!
groot ook! oef, die moet het baasje maar niet als schuurpaal gaan gebruiken denk ik

x_shirley_x schreef:Dank je!Wauww ze zijn echt allebij (3 ook mams ) om te kwijlen!!
Ilsuhhh schreef:Citaat:Helemaal niemand? Zo slecht zijn de foto`s toch niet?
Nee helemaal geen slechte foto's, gewoon dit topic nog niet gezien!
Wat een beer zeg die Elmo! Geweldig! Ik dacht als verschil tussen broer en zus te zien dat Elmo wat hoger op z'n benen staat, maar kan ook aan verschil in de foto's liggen...Hoe dan ook, ze zijn allebei geweldig!
Hoe gaat het met Dipsy nu? *wil weer eens Dipsy-foto's*
)xingridx schreef:mooie foto's hoor Mariska!
Hij wordt echt groot
Zeker op de foto met Dipsy, of jij moet gewoon gekrompen zijn
) Hij is zo anders kwa bouw als Dipsy, hij is echt een hengstje om te zien vind ik 
xxyvjuhxx schreef:Zo ongeveer keek de dierenarts laatst ookdie is groottt!!

Esme_27 schreef:Ik ooooooooooooookElmo en Dipsy zijn stoer! Ik ben heel erg benieuwd hoe ze zijn als ze volwassen zijn!
Van Dipsy kan ik het dagelijks bijhouden, en van Elmo hoop ik ook te blijven horen hoe het met hem gaat later. En dan horen jullie het natuurlijk ookKiara schreef:Lijkt er haast op heJee mariska, ga je een bonte shire-fokkerij beginnen?
Maar ik ga er echt van uit dat hij niet veel groter wordt dan 1.65 en dus valt het op zich toch wel mee toch?
Mariska_28 schreef:Ik wil eerst even zeggen:
Katinka is vandaag gescand, en dus 3 weken drachtig is!!!
Volgend jaar dus weer zo`n pukkie als alles meezit. Al liefhebbers?

Wil jij ook meedoen aan ons Tinkerbaby-waakgroepje?
Want volgens mij zijn er nu al 4 Tinkerdames (Keeva, Lisje, Fayette en Katinka) van half april tot begin/half mei uitgerekend
flettie schreef:Mariska_28 schreef:Ik wil eerst even zeggen:
Katinka is vandaag gescand, en dus 3 weken drachtig is!!!
Volgend jaar dus weer zo`n pukkie als alles meezit. Al liefhebbers?
Dobbel misschien?
Gefeliciteerd met Katinka trouwens!Wil jij ook meedoen aan ons Tinkerbaby-waakgroepje?
Want volgens mij zijn er nu al 4 Tinkerdames (Keeva, Lisje, Fayette en Katinka) van half april tot begin/half mei uitgerekend

Kleurtje lijkt toch nog steeds op die van Kieran.
voor mij misschien wat te groot
maar wel erg mooi 
heb al erg veel mooie nakomelingen van thunder gezien
(vind ze over t algemeen nog mooier dan de O'malley's
--> maar ja ... moet met de merrie ook passen hè
)