Ik heb sinds kort een burggraaf x rex magna. Ik ben heel benieuwd of nog meer mensen deze combinatie hebben of in ieder geval 1 kant ervan!! en wat voor karakters ze hebben!!
groetjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Een boefje in de omgang, maar wel mooi om te zien en er zit een mooie dikke nek op
Wel kan zijn stap beter..
(hopen dat dat nog komt)
superbraaf in de omgang met rijden is ze niet een van de gemakkelijkste maar wil wel werken .
wat grappig dat iedereen zegt dat hun rex magna zo heet is met rijden!! die van mij is natuurlijk een kleinkind dus misschien scheelt dat, maar die van mij is echt super braaf met rijden, helemaal niuet heet! buiten kan die wel lekker wakker zijn en kijkerig, maar voor de rest helemaal niet
!! jammer dat de foto's van het veulen niet te zien zijn!!! shir_1711 schreef::) wat grappig dat iedereen zegt dat hun rex magna zo heet is met rijden!! die van mij is natuurlijk een kleinkind dus misschien scheelt dat, maar die van mij is echt super braaf met rijden, helemaal niuet heet! buiten kan die wel lekker wakker zijn en kijkerig, maar voor de rest helemaal niet!! jammer dat de foto's van het veulen niet te zien zijn!!!