Nog iemand een Pavarotti?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lizzii

Nog iemand een Pavarotti?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 12:49

Heeft er op dit forum nog iemand een afstamming van Pavarotti ?
Ik heb sind vorig jaar een veulen uit Pavarotti aangekocht.
De moeder was een Weltmeyer dochter. Ben eens benieuwd naar familie voor het uitwisselen van ervaringen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Nog iemand een Pavarotti?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 12:53

Waar ik op stal stond had een meisje ook een Pavarotti, Ravotti heette ie Haha! Haha! erg leuk dier. Wel een wat eigenzinnig karakter maar op zich leek het best wel een knuffel. Alleen met naar het land brengen LEEK hij heel rustig maar speerde er dan vandoor. Dus dan moest hij altijd aan het kettinkje Clown

Ze reed er geen wedstrijden mee geloof ik. Paardje was ook niet zo groot, denk ongeveer 1.62-1.64. helemaal bruin en geen aftekeningen dacht ik.

Lizzii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 13:27

Mijn paardje noemt E-Pilot en is ook helemaal bruin zonder aftekeningen! Voor zijn 18 maanden en nog hengst is hij uitzonderlijk braaf maar toch wel pittig. Voor de rest is het een beetje afwachten wat het gaat worden als hij oud genoeg is om hem te berijden.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 14:44

Cayenne schreef:
Waar ik op stal stond had een meisje ook een Pavarotti, Ravotti heette ie Haha! Haha! erg leuk dier. Wel een wat eigenzinnig karakter maar op zich leek het best wel een knuffel. Alleen met naar het land brengen LEEK hij heel rustig maar speerde er dan vandoor. Dus dan moest hij altijd aan het kettinkje Clown

Ze reed er geen wedstrijden mee geloof ik. Paardje was ook niet zo groot, denk ongeveer 1.62-1.64. helemaal bruin en geen aftekeningen dacht ik.

Eigenzinnigheid is typisch iets voor pilot nakomelingen.