Of is dit een oude Advertentie.?
Wie weet het?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
CGJ12 schreef:Dat bericht had ik dan wel MEGAGROOT in de Paardenkrant verwacht..........
Een voorraadje diepvries is trouwens zeker EVA-vrij.
misschien dat er in Australie nog het één en ander lag ergens........
Maar ik heb ook inderdaad iets vernomen betreffende de status van Floris. Maar zo lang ik geen officiële verklaringen krijg doe ik daar nog niet zoveel op...........
mistral schreef:De spoken hebben ook niet
megagroot gemeld dat ie het wel had, dus verwacht ik ook geen megagroot berich dat ie eva vrij is
Venetia schreef:Wel is ze verkouden geweest, maar dat heerste op het dekstation.
. Zannekin schreef:Venetia schreef:Wel is ze verkouden geweest, maar dat heerste op het dekstation.
Uiteraard als er met een EVA positieve hengst wordt geïnsemineerd. Je merrie heeft de besmetting doorgemaakt, je merkt het meestal niet.
Ik zou er ook zo niet mee zitten als er geen drachtige merries meer bijliepen maar dat was wel het geval. Drie weken apart houden zag ik niet zitten.
Anderhalve maand geleden was hij zeker nog wel positief. Iemand in Duitsland had sperma besteld en die is zeer uitvoerig geïnformeerd over de risico's en wettelijke bepalingen.
.
Zannekin schreef:In het voorjaar staan ze natuurlijk ook bij hoogdrachtige merries op de weide.
Die 5% komt misschien van de hengstenhouder, wij hadden er EVA negatieve merries bijlopen en dan hadden we zeker prijs gehad. Waarschijnlijk was dat dan mooi vergoed geweest door Nijhof