Sultan (Marinier x Joost)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Junella

Sultan (Marinier x Joost)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-05 07:51

Hoi hoi,

Mijn merrie is een afstammeling van Sultan.
Nou zou ik graag een foto van hem hebben maar die kan ik nergens vinden. ( kan aan mij liggen natuurlijk Bloos )

Dus, weet iemand waar ik een foto kan vinden of heeft iemand misschien een foto voor mij?

Alvast bedankt Haha!

Groetjes!!

Mireille1970

Re: Sultan (Marinier x Joost)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 07:56

Sultan is een plaatje!!!!!!!!!!!

Moet te vinden zijn...

Afbeelding

kitbits

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 08:06

Junella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-05 08:39

Bedankt voor de foto's Haha!

ElanII

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 23:14

Junella schreef:
Hoi hoi,

Mijn merrie is een afstammeling van Sultan.
Nou zou ik graag een foto van hem hebben maar die kan ik nergens vinden. ( kan aan mij liggen natuurlijk Bloos )

Dus, weet iemand waar ik een foto kan vinden of heeft iemand misschien een foto voor mij?

Alvast bedankt Haha!

Groetjes!!

Heb je een foto van je merrie ?
Ik heb nl. ook een Sultan-afstammeling.
Wie is de moeder van je merrie ?
Ik zal een foto erbij zetten:

Afbeelding

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 15:32

een heel knap paard die sultan!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 16:33

Ik heb ooit een hele hete merrie van hem zadelmak gemaakt,beestje was al 9 ofzo..maar het was net Sultan's evenbeeld..alleen iets voller..maar het was een prachtig paardje..Vooral een super mooi koppie.

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:50

Ik heb nog een tijd Excellent W en Graniet W en de volle broer van Excellent W gereden. 3 totaal verschillende paarden.

V. Sultan uit de volle zus van de hengst PION.

3 plaatjes van paarden en 1 trage (ruin), 1 superbeestje (Excellent, goedgekeurd KWPN) en 1 beetje stoute (Graniet, goedgekeurd ZFDP).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:01

Ik ken vooral veel echt mooie paarden van Sultan.

Onderstaand ( met dank aan Bucephales Haha!) een nakomeling van Sultan x Lector de merrie Arlette.

Afbeelding

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 08:27

Ik rij mijn grote leermeester Lachen De sultan x Ulft van mijn beste vriend. Bloedmooi paard, super karakter, wel heel kijkerig. Hij loopt Lichte Tour.

Junella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 13:42

Wat leuk zeg al die reacties!

Mijn merrie kan ontzettend dwars zijn maar wel op een leuke manier (jaja, dat kan ook nog).
Bepaald zelf wie ze leuk vind en wie aan haar mag komen, maar als je haar eenmaal hebt gewonnen met rijden doet ze werkelijk alles voor je. Ook is ze erg kijkerig.
Ze is inmiddels 14 jaar jong maar gedraagt zich op de wedstrijden als een paard van 4 die er voor het eerst is.
Heb er nu en veulen bij van Rubiquil (ook zo'n topper Haha!) en dat is een hele leuke combi geworden.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 14:27

Junella schreef:

Mijn merrie kan ontzettend dwars zijn maar wel op een leuke manier (jaja, dat kan ook nog).
Bepaald zelf wie ze leuk vind en wie aan haar mag komen, maar als je haar eenmaal hebt gewonnen met rijden doet ze werkelijk alles voor je. Ook is ze erg kijkerig.
Ze is inmiddels 14 jaar jong maar gedraagt zich op de wedstrijden als een paard van 4 die er voor het eerst is.
Heb er nu en veulen bij van Rubiquil (ook zo'n topper Haha!) en dat is een hele leuke combi geworden.

Mooi Rubi combineert altijd goed met Sultan bloed. Heb zelf een Sultan kleindochter en die heeft een dochter van Rubiquil. Hexagon zelf fokt graag ook met sultan bloed.

ElanII

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 14:51

saluut schreef:
Ik rij mijn grote leermeester Lachen De sultan x Ulft van mijn beste vriend. Bloedmooi paard, super karakter, wel heel kijkerig. Hij loopt Lichte Tour.

Leuk al die reacties op het topic van Junella.
Was jij toevallig in Kootwijk ook ? Daar heb ik nl. gefotografeerd en met mijn eigen Sultan-nakomeling ben ik natuurlijk reuze benieuwd of die van jou erbij staat: http://www.pbase.com/joska/kootwijk_21052005 en http://www.pbase.com/joska/kootwijk22052005. Mocht het paard dat je rijdt er niet bijstaan, dan zou ik graag een foto van hem zien.
Hopelijk heb je die ???

ElanII

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 15:02

petraaken schreef:
Junella schreef:

Mooi Rubi combineert altijd goed met Sultan bloed. Heb zelf een Sultan kleindochter en die heeft een dochter van Rubiquil. Hexagon zelf fokt graag ook met sultan bloed.

Elan is helemaal niet dwars maar juist erg braaf, maar ik heb hem nog niet zolang en wij denken dat er "vroeger" toen hij nog jong was ook wel een kop op gezeten heeft Haha!
Voor mij is hij een geweldig leerpaard.
Prachtig veulen Petraaken.
Succes op de keuring. Mocht je het tot Ermelo schoppen, dan wil ik het graag horen. Dan kom ik Cheese!

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 15:13

ElanII schreef:
saluut schreef:

Leuk al die reacties op het topic van Junella.
Was jij toevallig in Kootwijk ook ? Daar heb ik nl. gefotografeerd en met mijn eigen Sultan-nakomeling ben ik natuurlijk reuze benieuwd of die van jou erbij staat: http://www.pbase.com/joska/kootwijk_21052005 en http://www.pbase.com/joska/kootwijk22052005. Mocht het paard dat je rijdt er niet bijstaan, dan zou ik graag een foto van hem zien.
Hopelijk heb je die ???

Nee die was niet in Kootwijk. Hij is ruim een jaar niet meer op concours geweest. Waarschijnlijk start hij in Schaijk op 7 juli weer Prix St George. Ik heb geen foto op de pc. Kan ik wel een keertje inscannen.

ElanII

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 15:33

Ja scan maar een foto in.
Ik vind het nl. erg leuk om wat familie van Elan te zien Haha!
Overigens was er laatst een topic waar een foto instond van een ouder paardje, dat echt sprekend op Elan leek. Bleek het een Marinier te zijn Haha!

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 13:41

Heb ook een Sultan nakomeling.
Loopt Z2 dressuur en internationaal eventing op ** niveau...!!