Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
WenK schreef:Gister is Lisje gescanned op dracht. Ze was leeg. Het volgende eitje zat er wel aan te komen, de DA verwachte dat het dit weekend klaar zou zijn. Hij adviseerde om haar bij de hengst nog eens te laten scannen om te zien hoe ver het ei is en daarna nog eens als we denken dat het ei weg is om te controleren of dat echt zo is. Volgens hem kan het dan bijna niet anders of ze word drachtig. Mijn DA zelf doet dat alleen niet, ik zou dan aan de hengstenhouder moeten vragen of haar DA dit wil doen.
Ik ben bang dat dit een beetje op kosten jagen word. Mijn DA is niet zo duur (gister heeft ie gescanned en naar d'r benen gekeken en ik heb een zalfje mee voor 44 euri) maar goed, nu nog (minimaal) 3 keer scannen word toch wel een prijzig grapje.
Wat denken jullie hierover?
hmmz.. ja schouwen moet offcourse bij de hengst *( of je moet zelf een hengt in de buurt hebben shet ofzo)*smurf schreef:op een ruin reageert ze niet, maar de ruin wel op haar!
Morrie duikt er meteen bovenop als ze hengstig is, maar dat is wellicht weer slecht voor d'r rug..... 750 kilo......
dat merk ik hier ook wel eens met Offie.. als ie erg zin heeft en beetje lomp op de merrie springt.. dan denk ik wel .. oei Offie je bent erg zwaar doe voorzichtig met de vrouwtjes