Hoe nu verder met Zangersheide?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zazou_Murier

Hoe nu verder met Zangersheide?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 18:26

Ik vroeg me af hoe het nu met Zangersheide is/verder zou gaan.

Zoals iedereen heeft kunnen lezen in o.a. de paardenkrant is eduard mathe en een andere stal ruiter weggestuurd. (door aantijgingen van de vrouwelijke grooms). Daarna heb ik ook gehoord dat judyann en eduard en nog iemand anders de benen hebben genomen en zij waren toen ook niet op de BK.

Wat is hiervan waar/wat is er echt gebeurd en wie gaat er nu voor Zangersheide rijden????
grtz

besita

Re: Hoe nu verder met Zangersheide?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 19:21

grooms hebben wraak genomen .Volgens horen zeggen is Mathé in Lummen onderuit gegaan in de barrage en heeft daarop in openbaar de groom uitgescholden dat het een lieve lust was .
De grooms hebben waarschijnlijk wraak genomen want er zijn toen video banden bij Melchior terechtgekomen over hoe de paarden getraind worden (prepareren inbegrepen) en daarop werden Mathé en Van Broekhoven ontslagen ;Judy -ann is toen ook meer dan een week van de aardbol verdwenen ,ze verschenen niet op het Belgisch kampioenschap en ook niet in Aach;Van broekhoven is dan wel met Judy-ann zijn excuses komen aanbieden ,en zij mocht terug thuis komen rijden;Maar ze woont er wel niet meer ;
Nu zijn er van de week 14 paarden verkocht aan Tops ,was natuurlijk wel de mindere kwaliteit of paarden waar Judy-ann niet zo overweg kan
Schep kocht begin van dit jaar meer dan 40fokmerries en jonge beesten op in ruil op die vierjarige Quickstar x Corrado hengst
Die melchior bolt gewoon wat uit zou ik zeggen ;
Verder zou Mathé Bij tops gaan rijden heb ik gehoord (kan ie die 14 paarden rijden Haha! );
Maar hoe de vork nu echt aan de steel zit zullen we toch niet weten ...